Kaldırın çağın çöplerini,yedi başlı ejderha yutsun artıklarınızı.
Tek isteği yaşamaktı şu canlının,canına kast ettiğinizi bilmesin. 
Arılar bal yapmıyorsa suç çiçeklerin değil,kurudu kökleri kır menekşelerinin.Koca bir kazan kaynıyor şimdi gök kubbede,uzay dediğiniz âleme gidin, yıldızları karıştırın,çorak topraklarında şimdi hayat arayın.

Başınıza,düşmeden önce parçaları gök taşlarının,siz değil miydiniz aya seyahat eden? Söz de bayrak diktiniz sahiplendiniz,siz yaratmadınız ki Alemleri. Haydi orası da kabul etmiyor hiç birinizi,unuttunuz mu? 
Siz yaratılandınız!

Kuruttuğunuz, nehirlerin yatağı çamur artık,çabalamayın boşuna uğraşmayın. Çekiyor şimdi batak tatlı canlarınızı.Öldürdüğünüz yeşillerde,bir sarı dala bile hasretsiniz; 
Şimdi kehanetler uydurun bakalım,yazın tahmini kurgularınızı.
Oysa daha çok zamanı vardı dünyanın.

Miladın sonrası daha yaşanmamıştı beklemedeydi henüz zaman.
Yaktığınız savaş alevleri, kül etti ormanları.
Siz yıktınız, yerle bir ettiniz,utanmadan hala suçluyorsunuz tabiatı.
Yağmur bulutlarını siz bombaladınız.Göz açmamış hayata daha, ana rahmindeki bebeler. Hani onların payı, hani eti kemiği? 
Caniler siz yediniz bitirdiniz!

Kan sızıyor dudaklarınızdan günah kokusu sinmiş bedenlerinize,kaldırın başınızı bakın! Hala bakacak yüzünüz varsa eğer.

Son şansınız bu tövbe edin sefiller kahrından ağlıyor şimdi melekler.Feryat edin çırpının..Af edilmez suçlarınız için siz son kavganızı vicdanınızla yapın!

Şükran Gülcenaz .AYDOĞAN
( Çağın Zalimleri başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 23.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.