Toplumlar yüzlerce yıllık kültür miraslarını sonraki nesillere miras olarak bırakırlar.Bu ortak kültürün oluşmasında yazar ve şairlerin çok büyük katkısı vardır.Tabir caizse bunlar toplumun gören gözü düşünen beyni konuşan dilidir. Edebiyat onların ortak dili, şiir ise edebiyat dalları içerisinde en etkili ve en büyüleyici olanıdır..Şair,şiir sanatına yön veren sanatkarın adıdır. Bir heykeltraşın elinde mermer ve tunç, bir ressamın elinde fırça ne ise bir şairin elinde de kelime ve heceler aynıdır.Bir duvar ustası gibi onları yerli yerince yerleştirir.Cambazın iple oynaması gibi şair de kelimelerle oynar. Adeta onlar elinde hayat bulur.Şair,şiiri yüreğinde pişirir. yazdığı her şiiri yüreğinde hisseder.Onun hayal dünyası engin denizler gibidir.Her satırına gözyaşını damlatır.satır satır hece hece her duyguyu o şiirine yansıtır.O acıları yaşayan, hüzünleri gören,herkesle ağlayan herkesle gülen, herkesden önce hisseden ,adeta kendi adına değil toplum adına yaşayan bir varlıktır.Her duyguyu gönlünde harman etmiştir.Yeri ve zamanı geldikçe bunlar şiirlerine yansımıştır.

 

Şair dostum Adem Armağan Bey, yıllarını insanların eğitimine veren bir bilge kişi, bir ilim ve din adamıdır. Onunla bir internet sitesinde tanıştım. O günden beri hayranlıkla şiirlerini okur ve takip ederim.Yılların birikimi olan duygu ve düşüncelerini şiirlerine döker toplumu o güzel şiirleriyle eğitmeye çalışır. Hece şiirinin her türlüsüne vakıftır. Derin ve engin irfanını satırlara mısralara dökmüştür. Şiirlerinde din ve ahlak duygularını Allah ve Resul sevgisini, Vatan millet aşkını hep ön plana çıkarmıştır.

 

Nasihatları derin ve düşündürücü, hicivleri kırıp dökmeden ders vericidir.Dili gayet sade ve akıcıdır. Bütün bu güzel şiirlerinin bir kitap halinde okuyucu karşısına çıkması bir şair için ne güzel bir duygudur.Kendisini tebrik eder hayırlı çalışmalarının ve yeni eserlerinin devamını dilerim.

 

20.09.201 Şair Nuri Baş

( Şiir Kitabım Şair Görüşleri-2- başlıklı yazı Adem Armağan tarafından 21.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.