Gözlerinin Kirpiklerinde Ninniler Söyleyerek Uyut Beni Sevgilim


Gözlerinin Kirpiklerinde Ninniler Söyleyerek Uyut Beni Sevgilim


Gülen gözlerin sanki bir pınar, susuz alev alev yanan gönlümü avutuyor serinletiyor.

Duygularım senin gözlerinde anlam ve mana buluyor gözlerinin içinde hayat buluyorum, en güzel şiirlerimi gözlerine bakarak yazıyorum.

Hayat bizden bir adım önde koşup giderken, gözlerine bakarak hayatı yakalıyorum yaşıyorum. Hayallerimi senin gözlerine bakarak kuruyorum.

Gözlerin, acılarıma derman merhem sanki yüreğimin suskun kelimelerime gözlerin hece olarak yağıyor.

Gözlerin ayrılık duvarlarına set oluyor, vuslat ile yanında olmamı sağlıyor.

Şimdi ben gözlerinde umuda tutunmuş iken,  alev avuçlarından aşkı ben içeyim zemzem kokan sevda gözlerinde.

Hayat şimdi mutluluğu solurken gecenin koyu karanlığında ışıl ışıl parıldayan gözlerinin kirpiklerinde ninniler söyleyerek uyut beni sevgilim.

Mehmet Aluç

 



( Gözlerinin Kirpiklerinde Ninniler Söyleyerek Uyut Beni Sevgilim başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.