Tek sensin benim Küçüğüm, bilesin.

Başkasına bakmaya ne takatim var, başkasına yazmaya ne kalemim var, başkasına yanmaya ne de yüreğim var.

Ve başkasını sevmeye  de gücüm yok!

İşim gücüm sensin anlayacağın.

Sevdiğim, özlediğim...

Yanarım tek sana bana 'oy oy oy' diye diye...

 

Mezarlıktaymışsın yine, ne mutlu o anne babaya ki senin gibi bir evlat yetiştirmiş. Onlar seni görüyor Küçüğüm ve seninle gurur duyuyor, biliyorum. Ve ben de ömür geçse bitse bile seni sevmekten, özlemekten vazgeçmeyeceğim.

Ben aşkı bilmezdim, senden öğrendim.

Sevilmezdim, sende sevildim.

Daha ne  isterim Rabbimden!

Sen 'Annem' der kapanırsın mezara,  ben ardın sıra seni izler yaş olup dökülürüm yanağına.

Yanarım oy oy oy ben sana...

Kurban olurum gözyaşına.

 

Sen 'Babam' der kapanırsın toprağa, ben yağmur olup düşerim sana.

Yanarım oy oy oy ben sana

Canımı veririm bir damla yaşına.

 

Sen dua okursun orada, ben burada bütün kalbimle binlerce kez 'amin' derim duana.

 

Mezarlıktaymışsın yine, canımsın.Yüreğinin hafiflemesi için bu iyi...Senin o güzelim yüreğin ne kadar da kocaman biliyorum. Bende çok büyüksün; çok iyi bir insansın, çok iyi bir evlatsın, çok iyi bir aşıksın, çok iyi bir dostsun, çok iyi bir arkadaşsın. Yoksun bende nasılsa, arkandan sayabilirim bütün güzelliklerini. Sen olunca yazabiliyorum güzelce!

Ama aklımdan hiç çıkmıyorsun ki!

Bir kızım ve bir oğlum olsun isterdim senden.

Adlarını sen koy dilerdim.

 

Mezarlıktaymışsın yine, anne ve babanı ziyarete gitmişsin.

Helalsin sen biliyor musun ve her şeyin en güzelini hak ediyorsun.

Rabbimden seni diliyorum doyasıya.

Huzurunu, mutluluğunu, varlığını, sağlığını...

 

Sen 'Özledim annem!' der kara toprağa sarılıp ağlarsın içten içe. Ben göl olur boğulurum sana. Kıyamam kalem kaşına, uzun kirpiğine, güzel gözlerine.

 

Sen 'Canım babam' der yanarsın, ben sana bakar yanarım.

 

Sen 'Canım annem, sana taze papatyalar aldım koydum mezarının başına!' dersin. Ben o papatyaların sarısı olur hüzün bağlarım boydan boya.

Nasıl da dolmuşum seninle?

Nasıl da tek kalmışım?

Nasıl da kuruyup kırılmışım?

Ne kadar da sahipsizim, nasıl da sevgisizim herkese, ne de  ilgisizim?

Sorma gitsin.

Mezarlıktaymışsın yine.

'Yine papatya getirdim sana annem!' demişsin. Ben sana ölmem mi artık Küçüğüm, ben sana ağlamam mı, ben sana yanmam mı?

Oy oy oy...

 

( Yanarım Tek Sana Bana başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 18.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.