SEVGİ ZAMANI

Ünlü şair Ahmet Selçuk İlkan, şiire sevgisini, yalnızlığını,  bazı durumlardan dolayı da vefasızlığını koymuyor. O, şiir (in) e yüreğini koyuyor…

Hüzün, acı ve kederle yalnızlığımıza ortak oluyor keskin ve anlamlı dizeleriyle…

Bir hayal zamanı görüyorum onun tertemiz yüzünü özledikçe…

Bir an kulağına fısıldayasım geliyor sevgi sözcükleriyle, aşk şarkılarıyla… 

Sevgi sözcükleriyle ‘Sevgi Zamanını’ oluşturayım diye şiirlerime yeni anlamlar kazandırıp yanaşıyorum sevgi limanına doğru… Bütün gemilerin limana yanaşması gibi bende sana  sevgimi aşk limanında anlatayım istiyorum..

Sevgi Zamanını, bir limana yanaşır gibi istiyorum çocuk misali…

Çok susup, çok konuşmak istemiyorum. Aslında istiyorum ama… Konuşmayı unutan dilime yeni sesler, yeni sözler eklemek istiyorum sevgimizin gölgesinde...

Ne mevsimler geçirdik sevgi zamanı içerisinde… Ne baharlar geçti, ne de Nisan yağmurları geçti Sevgi Zamanından…

Her şey geçip gitti bir sevgi zamanından!..

Şimdi ise, yalnızlığımı, sessizliği, o gidişini yankılanan dağ misali yankı yapıyor kulaklarımda çınlatıyor o,

“ SENSİZLİĞİ, SEVGİ ZAMANINI..”

Nerede o eski SEVGİ ZAMANI!

Ah! diyoruz eski zamanları arıyoruz…

Sevgi zamanı…

Sanki bir aşk haritası,

Yolları, dağları, ovaları, denizleri değil de sensizlik içindeki sevgi zamanını gösteriyor şimdi!

İnleyerek, sızlanarak söylediğim bu aşk şiirleri dilimi bağlıyor…

Sensizlik,

Sessizlik,

Aşksız,

Sevdasız,

Bu Sevgi Zamanı!…

( Sevgi Zamanı başlıklı yazı Yalçın Sevim tarafından 14.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.