***Her birey kendine münhasırdır. Her olayda bir değildir. O itibarla; bireyi ve olayı genellemek hatadır."Bu da öyledir !!" ifadesi peşin hükümdür.Gerek peşin hükümlü ve gerekse her olayı ve bireyi aynı kefeye koymak telafisi imkansızlıkları doğurur.

*** dallarım da meyveler ; komşu bahçelere sarkmışlar !!!

*** Karşınızdakine talebi olmadığı surece; kendiliğinizden merhamet ve şefkatiniz gereği iyilik yapmaya kalkarsanız, öküz altında buzağı aranması olasıdır.


*** Yazılanlar hedefine ulaştığında; anlaşıldığında karşı tarafça; ne büyük haz kaplar insanın ruhunu..

***Sözler pusuladır.. İstikameti tayin ederler..

*** Sözler gayet net ve açıkken; ondan başka anlamlar çıkarmak karekterinde olanın açığa çıkma eylemidir. 

*** sanki bir sevgi gibi; yüreği ısıtır bazen elemler !!!

***Bir patika yol gibi sevdalar.. Neresi yokuştur, nereden sonra başlar inişler ve nerede olur heyalanlar ; kimbilir !!!



Benimle kalmalısın
mecbursun buna
çünkü ben sendeyim
her şeyimi alansın
Sevdamı
sabrımı
özlemimi
onurumu
gururumu
canımı...
gidemezsin hiç bir yere
gitsen de 
sendeyim
bilmelisin !!!.

                                                                                     *****


Dumanı tüter
yangınların
bende yanmışım
neden tütmez ki
yüreğim !!!

                                                                                    ****


Bir perçem kalın kaşların üstü;
ve boyansa siyaha uzun saçları
çıkar aslında ortaya
bir muhteşem güzellik büstü !!!



*** Sana kullukla başladı yaşamım !!!

***Senin yüreğinde konaklamak bir ömür ..

*** Şarkılarım,şiirlerim,sözlerim benden önce ulaşır.. Yol açar ulaşmak için önüm sıra.. Anlasana !!!

*** İstihâredeyim geceleri...Deli divanelik benim ki ...Biliyorum ama sonu hayırlara vesileli..

***Su nasıl akarsa kendi içinde ve ulaştığında bile denizine .. Sende öyle akmaktasın içimde.. Ve birlikte akıp gideceğiz yaşamın kollarında !!

***Tutsağım kanatlarına.. Al beni; uçur sonsuzluklara !!!

*** Korkma düşlerimden, hayallerimden.. İstersen örteriz üstünü gecelerin karanlıkların da !!! Yer değiştiririm sözcüklere ve unuturum yaşadıklarımın suretini, olur biter işte !

***ezik,yanık,özlem dolu ezgiler var bu gece denizin derinliklerinde; ister gel şöyle yanıma;uzanalım birlikte kumsala yıldızlar sıvarken üstümüzü uykusuz bırakalım geceyi ve kulak verelim ezgilere !!!

**Bir saat imal etmeliyim kendime.. İstediğim gibi ilerleyen tik takları ile !!

***şu şehirlerin ; sokak ve caddelerinin başka başka kişilerin adı ile adlandırılması haksızlık sen varken !!! Bu şehir hep sensin .

***kağıtlara yayılır kalem ucunda düşünceler satır satır !!!

***gözlerinde okudum ben geleceği !!

*** Rüzgar.. Gölge.. Rüya.. Hayaller !!!Kovalamak,tutmaya çalışmak ikisini.. Ve yorgunluğun rüyalar da çırpınması.. Ve sanki hayallerin yerini alması sonrası..Bu döngülere sığınmak,sarılmak;gözlerim tavuk karası !!! ...



**" benim çok sevenim vardır !".."Tanıtılmaya,tanınmaya ihtiyacım yoktur !" ... Vay anam vay.. Kendi kendine gelin güveylik..Ve uzunca bir mağrur burun !!! Aslında o düşüncedekileri tanıtmak veya tanımaya çalışmak enayiliktir. Sevgi herkese lazım.. Var veya yok stok yapılmalı sevgiler. Hayat burun büyüterek değil sevgileri çoğaltarak daha güzeldir daima; unutmamak gerek !!!

***İki kişi bir araya gelir.. İş yok,güç yok.. Başlar üçüncü şahıs hakkında atıp tutmaya, paça sündürmeye.. Ve anlaşırlar uzun dedikodulardan sonra;ama iyi ama kötü. Teşhis konulmuş,ferman çıkmıştır kendilerince. Savcıda ,hakim de onlardır. Peki madem mahkeme var; seslensenize mübaşirinizle.. İki lafta üçüncü şahıs söylese ya !!! Tabi ki adalet yoktur işte. Adalet sizin temeliniz ya .. Mülk nerede ? Onun içinde sizin gibilere denir :  " Hadi oradan be !!! "




Sen nasıl bir şeysin öyle
oku ,yaz,çiz ... yok!
söyle anlat
beste yap ,şiir yaz
şarkı ,türkü söyle... yok!
gözlerinin içine bak
işaret,işmar et .. yok !
anladım ben 
seninki aptal ayağına yatmak...
ne yapayım yani
anlatmanın bir yolu var da
bu yaştan sonra
benim yapacak
inan ki halim yok..!!!

( Sözler Pusuladır .. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.