*** Malum bir sorunuzu sürekli beyninizde misafir ediyorsanız; dışarıdan gelen çoğu uyarıyı algılamakta zorlanırsınız.

*** Hangi işi yaparsanız yapın, hangi sosyal gurup ve parti mensubu olursanız olun; üzerinize atılı vazifeleri layıkı veçhile deruhte ediyorsanız siz makbul ve saygıdeğer birisinizdir.

*** Ölümün bu günü, yarını , zamanı yoktur.. Anı vardır !!! Vakitler her an dardır !!!

**** Umutlarım var, görüp yaşamak istediklerim..Her şey yarım yamalak.. Zaman geçmekte farkındayım..Düşme peşime, müsaade et bakayım işlerime...Umutlarım düşmedi ki toprağa ...Neden sarılıp ,gireyim ölümün koynuna !!!

**** Elinizdeki silgi sevgiden imal edilmişse; karşınızdakinin hatalarını silecektir.

**** Tek başına karar vermek yerine;eşlerin birbirlerine danışıp fikir teatisinde bulunması tarafların kendisini yalnız hissetmesini önler.

**** Karşındaki kim olursa olsun; bir şey söylemekte ise kesinlikle dinle ki gururu okşanmış hissetsin..

**** insanın bazen elini kolunu bağlıyor.;şu nezaket kuralları var ya. Kerhen teşekkür alabiliyor ve ya edebiliyorsunuz. Metazori içi başka ,dışı başka olmak işte !!

****  Yaşandığı surece dünyanın pisliklerinden,kötülüklerinden ve rezil oyunlarından kurtulmak hayalciliktir. Ya çekip gideceksin; ya da boğuşup duracaksın !!!

****  Bütün mesele tuzak kuranların oyununu bozmadan; oyun oynayarak alt etmektir. 

**** Af edilmek için aşırı ısrar, karşınızdakinin kalan saygısını da siler.

*** Ölümün çantasında birer keklik gibiyiz..

*** Ölümler yangın çıkarır seven yürekler de...

****  Ölenlerimiz hissetseler veya görselerdi; daha defnederken konuşmaya,gülüşmeye,oynaşmaya başladığımızı veya yalandan dökülen gözyaşlarını.. Örftür,ananedir,ya bak falan gelmedi demesinler diye gelenleri,ertesi gün süslenip püslenencekleri ... Ve daha 12 taksitle aldığı tüm giysilerinin ona buna tezelden dağıtıdığını, iki yasin-i şerifle el fatiha denildiğini ruhuna bilselerdi; ölürlermiydi ki !!!

****  Toprağa kapanıp kalmayacakmıyız bir gün !!



--- Öyleleri var ki; ölümsüz olmalarını çok isterim sevmesem de...Neden mi ? Ölseler var ya inanın bozarlar öte dünyanın düzenini !!!
---hiç sevemedim şu renkli filmleri...ne zaman hüzün çöreklense yüreğime, kendimi bulurum siyah beyaz filmler de..
----  Köteği hak edeni dövemedim.. Sövülecek olana ayıptır diye sövemedim.. Soyulacak olanı soymadım..Kazık dikilecek olana dikmedim. Hoş görmelere, kurban ettim delikanlılığımı...O kadar sayılanların bolluğunda eli boş kalan , aptal bir adamım...Bundan sonra becerebilirmiyim ki ? Umarım !!
---- Şu maça baktıkça ; 13-14 yaşlarında iken evimizin avlusunda mahalledeki çocuklarla yaptığımız maçlar geldi aklıma.. Dövüş kavga; kıran kırana .. O ara balkondan bizi seyreden dedem hışımla daldı sahaya ve :" Ulan teresler ne bu be bir topun peşinde koşup duruyorsunuz dövüş kavga.. Durun bakim alın şu parayı herkes kendine bir top alsın." demez mi.. Hiç unutmam.. O paralarla top almadık ama ; bir daha avluda top oynayamadık !!!
---- " şurası baş başa kaldığımız yer.. şurası... .. buralara sık sık gelişim ondan !!".. adam geçtiği yerden üç beş geçiyor..bunamış ,evinin yolunu zor buluyor...Bir de bunları nasıl hatırlasın ki !!! 
---Lastik kelimeler ile dolu lügatımız...A dersiniz ABBB şekline sokulur sündüre sündüre..Anlam kargaşası çoğunlukla.. Nasıl anlaşacağız bu tür kelimeler sarf ettiğimiz de.. TDK yeniden gözden geçirmeli bence ve ayıklamalı lastik kelimeleri..
---- Moda bir lafımız vardır " Efendim, ben kimseyi yargılamam !!!" Alıştım; bende kullanır oldum sıkça.. Ama düşününce , gülmeye başladım bir o kadar.. Ya hakimi var,savcısı var,mahkemeler var ;öyle bir görev atılı değil ki üzerimizde... Gelin bu tanımı değiştirelim : "kimseyi sorgulamam "diyelim . ne dersiniz ? Ama yok ya neden sorgulamıyalım.. Sorgulayalım ,anlatalım ki ; belki bir faydamız dokunur da yarınlar da yargılanmaktan kurtulur belki de !!!
*** İçtiğin su bulanık ve mikroplu..midende haram lokmalar hazmedilmek de .. <genlerin bozuk, adilik ,kan barut ,cinayetler hücrelerin de.. Ve gecenin fahişe sevişmeleri tenin de, yapışmış kalmış saç diplerinde.
---- küçüğünü büyüğünü yaptı küfürlerle hep umuma açık helalar da.. her defasında geçmişine pisledi ..yattı parklar da.. banklar yatak,bulutlar yorgan,...yasak mahal mesken tuttu.. inince kafasına cop, yıldızlar çaktı oldu yıldızlarla yaren... 

( Ölümü Düşünmek ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.