Canım anneme;
Bugün benim dünyanın en şahane kadını,anneciğimin doğum günü.
Onun gibi birini kelimelere hapsetmek öyle zor ki...
Onun sevdası onun derinliği,onun dostluğu,onun varlığı,onun yârlığı var bana. Nur yüzlü,pamuk elli,güzel yürekli annem benim.
Ben senin sevgine her zaman muhtacım.Hani derler ya evlatlar annelerin gözünde hiç büyümezler  ben hala senin küçük ve şımarık kızın sen de benim canım annem...
Annem konu sen olunca seni tarif edecek bir kelime bulamıyorum inan,sana olan sevgim aklıma gelince uçsuz bucaksız başı sonu belli olmayan cümleler kurmak geliyor içimden ...
Hiç sonu gelmeyen cümleler…. 
Sen benim idolüm mükemmelimsin annem …
Doğum Günün Kutlu Olsun ...
Seni Çok Seviyorum 
Çocuk gülücüğü kadar saf temiz kalbini,
Yıldızlar kadar parlak bakan gözlerini,
Güneş kadar sıcacık gülüşünü,
Güller kadar güzel kokan anne şevkâtini,
Bir sırça kadar kırılgan,
Okyanus kadar büyük yüreğini seviyorum.
Annem ben seni  çok seviyorum.
İyi ki varsın ve iyi ki sen benim annemsin sen annelerin sultanısın.


CENNET ANNELERİN AYAKLARI ALTINDADIR (HADİS-İ ŞERİF)
                                                       
                                                                   SEVDEGÖR


( Canım Anneme başlıklı yazı Mavi Düşler tarafından 1.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.