Aylardan Eylül, günlerden Cuma, vakit ise hayli ilerlemiş tamda gece yarısı

Acının yüreklerde katmerleştiği bir günde telefonuna gelen bir mesaj ile birleştirmişti Kader yollarını

Önce selam hal hatır ardından, geçmiş olsun diyordu genç adam.

Adını çok iyi bildiği sesini hiç duymadığı adamdan gelen mesajla tedirgin olmuştu

Son gücünü topladı titreyen elleri ile ancak; teşekkür ederim daha iyiyim diyebildi genç kadın.

Şaşkındı genç kadın, nerden bulmuştu numarasını neden gecenin bir vakti merak etmişti bu insan kendisini…

 

Yorgundu kadın hem de çok ama çok yorgun.

Hastanenin acil servisinde yapılan iğnenin serumunda etkisi ile kapattı gözlerini bir an önce uyumak

Acılarından bir nebzede olsa kurtulmak istiyordu.

Günün ilk ışıklarıyla birlikte telefonuna gelen mesaj sesi ile açtı gözlerini,

Bu saatte kim olabilirdi ki?,

Merakla eline altı telefonunu, gelen mesajları bir bir kontrol etti. Üç mesajı vardı okunmayan

İtina ile okudu her birisini , ilk ikisi yeğenindendi ; nasıl oldun teyzeciğim iyi misin istersen geleyim tekrar hastaneye götüreyim seni diyordu.

Genç kadın kendi kendisine söylendi; iyiyim evladım iyiyim Rabbim Resüle komşu etsin inşallah seni.

 

Ardından üçüncü mesaja göz attı,numara kayıtlı değildi mesajın kimden geldiğini çözemedi.

;Günaydın tekrar geçmiş olsun bu sabah nasılsınız?

Bir an durakladı ve düşündü genç kadın, evet evet bu mesaj dün gece geç vakitte hatırını soran

Adını bildiği şahsını hiç tanımadığı adama aitti.

cevap olarak kısa ve öz sadece ;iyiyim diyebildi.

Günler bir birini kovalarken genç kadın yavaş yavaş sağlığına kavuşuyor, bir taraftan da her gün telefonuna gelen mesajların sahibi hakkında fikirler yürütüyordu.

Kimdi bu adam,ne yapmaya çalışıyor bu mesajları göndermekte ki amacı neydi?

Bu sorulara cevap bulabilmenin bir tek yolu vardı,bu soruların cevabını ancak mesajların sahibi cevap verebilirdi.

 

Telefonunu eline aldı ve ara butonuna basarak beklemeye başladı, telefon çalıyordu , peki şimdi ne diyecekti karşısında ki insana,damdan düşercesine sorulamazdı ki böylesi sorular.

Karşı taraftan gelen ses ile irkildi bir anda kadın, önce kendisini tanıttı alışıla gelmiş hal hatır suallarin ardından, hastalığı süresince kendisine gösterilen ilgi ve alakaya teşekkür etti.

Adam ürkek bir ses tonu ile

; Rica ederim ne demek benim yerimde kim olsa bu şekilde davranırdı, diyebildi.

Adamın ses tonundan tedirgin olmuştu kadın, içerisinde anlam veremediği garip bir duygu uyandı  o anda ama aklından geçenleri soramadı adama, her ikisi de teşekkür ederek son verdiler konuşmalarına…

 

Aradan geçen süreç telefon görüşmelerini sıklaştırmış, kadının içerisinde ki o anlamsız korku iyiden iyiye yer etmişti yüreğinde.

Kadınlık iç güdüleri harekete geçmişti hissediyordu kadın bunu

İlgisi vardı karşısında ki adamın genç kadına.

Ve bir gün kadın pat diyerek soruverdi aklından geçen soruyu .

Adam şaşırmıştı bir anda böyle bir soruyu beklemiyordu anlaşılan hazırlıksız yakalanmıştı kadına.

Kadın; ikimizde çocuk değiliz günlerdir bir bulmaca çözmeye çalışıyorum adeta, hangi taşı nereye koysam yerine oturmuyor

Bu taşları yerine oturtacak tek kişi de sizsiniz diyordu adama.

Adam önce afallasa da sonradan toparlamıştı sözlerini,belli ki günlerdir derdini anlatmak için beklediği fırsat ayağına gelmişti.

;Şimdi söyleyeceklerim den sonra belki de bir daha görüşmek istemeyeceksin benimle, bunu biliyorum

Ama aylardır yüreğime söz geçiremedim ben sizi yaklaşık bir buçuk yıldır sizden habersizce seviyorum,

Geçen gece hasta olduğunuzu  duyduğumda kanım çekildi damarlarımdan,canım bedenimden söküldü nefesim kesildi adeta.

Anladım ki ben siz olmadan bir hiçim,uykular haram oldu gözlerime hangi yanıma dönsem sizn hayaliniz çıkıyor karşıma, aylardır yüreğime söz geçiremedim,bu yürek bedenime yük oluyor artık, yüreğimin her zerresinde siz varsınız, işte ortaya koydum ister al yüreğimi yüreğinin içine koy istersen kaldır çöpe at, nasıl olsa benim işime yaramıyor diyordu genç adam.

Kadın çok şaşırmıştı, duyduğu bu sözler karşısında ne diyeceğini bilemiyordu.

Bir sessizlik kaplamıştı ortalıgı,bu sessizliği bozan yine kadın olmuştu.

; Duygularınıza saygı duyarım, gönül bu kimi seveceğine kendisi karar verir

Aşk ateşi düşmüşse içerisine sevebilir miyim diye size bile sormaz,

Ben sizin duygularınıza saygı duyarken, sizden de benim kararıma saygımı duymanızı beklerim ben hayatımın geri kalan yolunu yalnız başıma yürümek istiyorum der.

Böyle bir cevabı alacağını çok önceden bilen adam hiç de şaşırmaz duyduklarına.

 

S.SAMYELİ

Arkası yarın…

( Sevdam Hesap Soracak 1 başlıklı yazı S.SAMYELİ tarafından 24.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.