hayatımda  senin gibisine  ilk defa  rastlıyorum,
anlayamadığım bir sen var için de,bilmediğim bir sen
merhabalarımız hep hoşçakaldı seninle
ziyan  zülüm gibisin  ..bana .. sevgime .. ,ruhuma
ahım sana değil,kendimedir ve  seni düşündüğüm için kızgınlığımadır öfkem

.tanımadan sevmiştim seni ,benden bir parça sanıp kanmıştım gülüşüne sesine
acıma bile sevgi   katmıştım senden kopmak istemeyişimden,nefreti öldürmek isterken.kendimi öldürdüm her saniyelerimde.senelerimde..
yalanı sevmişim ,yitip giden hiç gelmiyen içimi acıtan korkunç bir yalanı cehennemi sevmişim.cennetdeyip sanıp.
kor olmuşum ,kör olmuşum.ölmüşüm. gözyaşım sel
fıkralarda  anlatılan  masallardan çıkmış olmalısın kötüsün, korkunçsun bir okadarda duygusuz tıpkı  o  suçlular  gibisin ve delicesine acımasızsın.
usta olmalısın kalp kırma da ,kalp kırdığında  ise hiç üzülmemekte  usta olmalısın büyük bir usta.beni bu derece kırdığından bilirim.
niçin sen oldun delice aklımda, niçin dolandın aklımda yine sen kötü bir anı ..çık beynimden,çık ruhumdan..saplanma içime içime..




( Ht başlıklı yazı Dilaraakaz tarafından 22.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.