Başım Dertte

 

Başım fena dertte. Çünkü, beş-altı günden bu yana öfkeliyim desem yalan olmaz. İnternet sık sık kesiliyor. Telekoma telefon açıyorum,  “Kesilmeler buradan da belli oluyor. Kaydınızı alacağız da…Ekibe söyleyeceğiz de…”

İki gün önce, ttnet’ten gelen birisinin; Anadolu’nun karasığırından farkı yoktu. Kapıya öylesine sert vuruşlarda bulundu ki, sanki birisi boğazlanıyor, canhıraş kapıya vuruyordu. “Zile basmasını bilmiyor musun?” diyerek tersledim adamı. Bu defa anlaşma sıkıntısı yaşadık adamla. Hem maraton konuşuyor, hem de kelimeleri yarım yamalak söylüyor. Eline kağıt- kalem verdim. Yazı yazmaktan da acizmiş meğer. Okuyabildiğim kadarıyla, bir başka moda geçmeliymişim. Arızayı gidereceği yerde akıl veriyor. Burnundan soluyan bir adam bu durumda ne yapar? “Defol!” deyip, kapıyı yüzüne kapatır. Bu vatandaş da aynısını yaptı. 

 

 

Bugün yine telefon açtım telekoma. Bir erkek çıksaydı kesin küfür edecektim. Yine arıza kaydı yapıldı. “Şikayet edebileceğim bir yetkiliyi bağlayın beni,” diyorum bayana, mırın kırın.

 

 

Ayda altmış liraya yakın para ödüyorsun, karşılığında doğru dürüst bir hizmet alamıyorsun. Benim yerime kim olsa aynı tepkilerde bulunur.

 

 

Geçen aralık ayına kadar DSmart kanalıyla bu hizmeti alıyordum. Telekom, süre dolmadan beni kendisine çekmek için dokuz takla atmıştı.

Şimdi  ise, yan geliveriyor. Kızmakta haklı sayılmam mı a internetçiler?

 

 

Geçenlerde deniz kıyısına giderek on gün boyunca internetten uzak kalmıştım. Televizyon da seyretmemiştim. Sadece gazeteye göz atardım. Allah sizi inandırsın, farklı bir dünyada bulmuştum kendimi. Şimdilerde ise, internetin doğru çalışması için sürekli sinir katsayısını yükseltiyorum.

 

 

Saat, yirmi otuz civarı. İnternet açılmış gibi. Işıklar yanıyor. Bakarsın az sonra birazı kaybolur. İnternete girdiğimde sinyal kesilir mi? “Şansımıza” diyelim. İnternet kazasına uğramadan yazıyı hemen siteye postalayayım.

Not: İnternet henüz kesilmedi. Butona bastım gitti.

 

Veysel Başer     

( Başım Dertte başlıklı yazı Veysel Başer tarafından 21.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.