İSLAM VE EVRİM

Son dönemlerde kimi kişiler evrim saçmalığı ile dinleri (özellikle İslam dinini) bağdaştırma gayreti içinde olduklarını gözlemliyoruz.

Evrim ile İslamı aynı kefeye koymaya çalışanlar hem evrimi hemde İslamı bilmiyor demektir.

Eğer bu evrime destek bulma amaçlı eylemler dizisinden bir parça değilse çok büyük bir cehaletin ve gafletin ürünüdür.

Geçmişte yaşamış kimi din büyüklerinin evrimi ima eden fikirleri ile günümüzdeki evrim hipotezinin temel mantığı arasında büyük, derin, geniş farklar vardır.Bu nedenle birbirine karıştırmamak gerekir.

İslamdaki bazı öngörüleri evrimdekiler ile benzeştirmek fakat derin, geniş ve büyük farklılıkları görmezden, bilmezden gelmek ne kadar doğru olur?

Evrim hipotezi ateizmin canlılık konusunda desteklemeye, savunmaya mecbur kaldığı tek cevabıdır. Bu konuda başka cevapları yoktur.

Bir bakıma evrimin temel mantığı bir Yaratıcı iradenin olmadığı, her şeyin rastlantılarla oluştuğudur.

Kimi ateist-evrimciler rastlantılarla oluşumu şiddetle itiraz edip doğal seleksiyon adını verdikleri, gerçekte ne olduğunu kendilerininde bilmedikleri bir mekanizmaya irade gücü atfederlerse de bu atıf evrimi kurtarma amaçlı, bilimsel desteği olmayan bir öngörüdür.

Evrim hipotezi her şeyden önce BİR YARATICIYI RET VE İNKAR EDER. Her şeyin rastlantıların sonucu basitten karmaşaya doğru olduğu iddiasındadır.

Tarafsız bilim evrimin öngördüğü tüm aşamalarını ret ediyor.

Evrim başta maddenin korunumu ve termodinamik olmak üzere tüm doğal kanun, kural ve ilkelerle bunlara dayanan mantıksal çıkarımlara terstir.

Bir kaç gerçeği hatırlatalım.

Tüm canlılar eksiksiz var olmak zorundadır.Bu nedenle hiç bir canlı rastlantılarla var olmaz.


Tüm canlılar birbirleriyle senkron olmuş düzen, sistem ve mekanizma bütünlüğündedir.

Canlılar zaman içinde değişirler ama bu değişim NEGATİF YANİ TERSİNİM YÖNÜNDEDİR.


Termodinamiğin ikinci kanunu düzen ve sistem sahibi yapıların zaman içinde kaçınılmaz olarak tersinime uğrayacaklarını ifade eder. Pozitif değişim (evrim) mümkün değildir.

Türlerden türlere geçiş imkansızdır. Bu konuda aşılması mümkün olmayan pek çok engel vardır.

Canlılar tersinim nedeniyle eskiyip, bozulan yapılarını üreme yoluyla yenilerler.

Üreyemeyen canlılar yok olurlar.

Tüm canlılar yapılarını, yaşam avantajlarını korumaya çabalarlar.

Yapılarını yaşam avantajlarını koruyamayan canlılar elemine olurlar. Buna doğal elenme denir.

Doğal elenme doğal seleksiyon iddiasının tam zıddıdır. Bu nedenle doğal seleksiyon yanlıştır.

Mutasyonların tümü az yada çok zararlıdır. Faydalı mutasyon YOKTUR.Bu konuda pek çok kanıt vardır.

Tüm canlılar zaman içinde değişirler bu değişme sonucunda çeşitlenirler.

Eşeyli üreme türlerden türlere geçişin en büyük engeli olduğu gibi çeşitlenmenin sebebidir..

Dar alanda çeşitlenme sonucu ırklar oluşur.

İslam'ı insanlık tarihinin en büyük yanılgısı ve aldatmacası olan evrime bulaştırmayalım
( İslam Ve Evrim başlıklı yazı tersinim tarafından 20.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.