Anlamsızlıklara Anlam Katmak


Anlamsızlıklara Anlam Katmak


Hayatımıza yön veren yollar vardır güzellikler ile doludur, gitmek istersin gidemezsin yol kapatılmıştır birileri tarafından edepsizce. Kapısında şeytan ile uşakları nöbet tutmuştur kapıyı kırmak gerekir tek başınıza gücünüz yetmez. 

Bir dost ararsınız size yardımcı olacak kırılması gereken kapıyı kırmanıza yardımcı olacak arasınız gezersin gündüz gece bir dost bulamazsınız. Gözlerinizde kanlı yaşlar dökülür yeryüzüne yağmur yağmur. 

Yaşantına etrafınıza bakarsınız işkence dolu yaşan zincirine esir olmuş, başkalarınız kurmuş olduğu sahte gülücükler ile bezenmiş hayat vardır.

Rabbin ile her an baş başa olduğundan ümidini hiçbir zaman kesmezsin. Ellerin semaya Yüce Rahmana çevrilmiş yüreğinde Yüce Rahman Kuran ve gül kokulu Resul aşkı ile dua edersin, bu pişmanlık dolu yaşanılan hayatın bitmesi için bir dost göndermesini istersin Yüce Rahmandan. 

Anlamalara anlamsızlık katanları ala aşağı etmek, merhamet duygusuna merhametsizlik maddi kazanç katan edepsizleri uyandırmak uyanmaz iseler onları uyanmanın uçurumuna ya da yok olmanın derin karanlık uçurumuna atmak için, beklersin yollarda tek başına.

Öfke ile bürünmüş gelen sahte gülücükleri yok etmek için, hissizlikleri anlamsız bakışlardaki durgunlukları silmek için ya Allah derken, birden karşına hiç tanımadığın bakışı ile gönlünü ısıtan yürüyüşü ile sana doğru gülümseyerek geleni görürsün.
Biraz önce gönülden niyaz dua ile ettiğin dua kabul olmuştur Rahman’ın katında.

O gülümseyen dost yanına yaklaşır o güler yüzlü dost selam verir yanına gelir, Yerdeki kayayı el birliği ile kaldırarak, güzelliğin yolunu kapatanların ve şeytanın ve uşaklarının kapattığı kapıya fırlatırsınız. 

Gürültü ile ne olduğunu anlamayan o şeytan ve yardakçıları çil tavuğu gibi sağa sola savrulur, görüler ve anlarlar ki karşılarında sistemlerine karşı iman dolu göğsü ile karşı duracak iki yürek vardır ve yardımcıları Allah’tır.

Etraftaki insanlar birer ikişer yola çıkar arkanızda saf duru gibi durur sizinle beraber olurlar. Yollar çetin sınav çalılar çukurlar ile doludur, vazgeçilmeden yolda dönmemecesine yola devam edilir, herkesin yüzünde gülümseme..

Kokuşmuş düzen sahiplerini telaş sarar, karşılarındaki dünyaya ve dünya mallarına gönül vermeyen insanlardır anlaşmak kandırmak çok ama çok zordur.

Farkında olmadan uçuruma giden hayat az birilerinin gayreti ve Yüce Allah’tan dua ile yardım ile uçuruma gidilmeden düz yola çıkarılır, yürekteki iman yüce Rahmana ve kurana Resule teslimiyet ile tüm kötülükler az biraz zorlu gayret ile yok olur gider zaman ile..
Mehmet Aluç



__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
( Anlamsızlıklara Anlam Katmak başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.