Emre - Damağıma tat değdiği zaman bende senin gibi, 'ağzı açık ayran budalası' olmuştum, merak etme koç buralar benim mekanım ve daha niceleri, takip et yeter.

Yanımıza kızlı erkekli bir kaç kişi gelip benimle tanıştı, aramıza hoş geldin bebek suratlı diyenleri mi, yarına bekleriz diyenleri mi, içki ısmarlayanları mı?  Nasıl ayrı bir dünya ama çok tıfıldım, orada kimin ne olduğunu Emre haytası zamanla anlatacaktı, homoseksüel, biseksüel, lezbiyen, playboy, sosyete, maceraperest, esrar, ekstasy satıcıları ve daha nice benim gibi yeni yetme kız ve erkek topluluğu.

İlk günün cafcaflı gecesinden çevremle pek ilgilenmemiştim, daha sonraları ise; genç yakışıklı atletik vücuduyla artistik hareketli playboyların çeken bakışlarını yeni avlarının üzerinde gördüğümde Emre'ye - Buraya para mı dayanır, bana ödetmiyorsun sağ ol ama, her şey fahiş fiyat dediğimde. Sen - Playboyun hasosu benim, hem hap ve esrar satarım, hemde bu işi yapıyorum, kadın pazarlamacılığı da teklif edildi edilmesine de! Yapı karakter olarak sinirliyim, playboyluk da mimlileri kulak arkası ederler, ben dişi hatunlarla yatak fantazilerimi onların isteğine göre endeksleyen namı diğer ' Müsebbip' im.

Merakımı yenemeyip - Bir şey soracağım, resepsiyonda çalıştığım hani o gün! İki hayat kadını ile gelmiştin, - Eee ne ne olacak, gelemez miydim diye gözlerini kısarak. Parayı veren düdüğü çalmaz mı? Ben - Öyle değil, yani  bu camiada tanınıyor, iyi playboyum, jigoloyum demiştin de! Sonrada tekleyerek, - İşte sen resepsiyonda 'para' verip çıkınca! Emre - Kadınlarla sevişirken, onlardan komut alan ben! Kendi istek ve arzularımla, iki tanınmış hayat kadınıyla istediğimce cinsel fantezilerimi, a
ğız tadıyla denemişim çok mu delikanlı? Sustalı maymun gibi, her istenilen hareketi emir niteliğiyle yapanla, arzularını yüzde yüz tatmin eden bir olmaz Ergün'cüğüm.

- Ama iyi yere dikkat etmişsin aslanım! Bilirsin, her olgunun bir raconu var, hem kadına para ödetilmez, onlar ödemiş olsaydı, hem de ben gönlümce seks yapamazdım, temsilde hata olmaz derler '' playboy eşittir hayat kadınlığı, elbette ülkemiz sınırları içerisinde Avrupa'ya nazaran bu daha kısıtlı ortamlarımız ama varız işte bir şekilde! Bir nevi, arz talep meselesi ve parayı bastıran da işini götürüyor, senin gibi toy gençlerden hoşlanan sayısız orta yaş üstü hatunları bilirim. Daha önce bahsettiğim, gözümü üç beş giysiyle boyayıp, cebime ücretimi koyan tecrübelerinden yararlandığım ilk kızıl yangınım Feride! 

Merak etme, seni kimsenin üzmesine kolay kolay müsaade etmem, arada böyle tecrübelerimden kısa anekdotlar vererek seni uyarırım, esrar ayakçılığına düşüşüm tecrübesizliğimdi!

Sana bir emanet verirler, çakmadan götürür sahibine verirsin ya! Hah işte aynen böyle tongaya düştüm birader! Racona tersti anlayacağın, dost diye bu camiada kimseye sırt dayanmayacağını edindiğin deneyimlerinden zaten sende zamanla anlayacaksın, yeter ki kimlerle muhatap olduğunu bana söyle, nasıl olsa aynı yolun yolculuğunu alıp kabul etmedin mi? 

Kimi çakaldır, kimisi de tilki, kaç kez kodese kısa aralıklarla düştüm, kodaman eş dost! Öyle diyelim artık, beni yatağında görmek isteyen dişilerin sayesinde, ten uyumu olanla istekli sevişilir olmayanıyla ise, karşındaki takla atsa nafile! Hapisten çıkarmalarının sebeplerinden biriside, her istenileni sorar gözlerle, - Şimdi arzunuz ne, beni yönlendir tarzı bakışlarım, ne acıdır ki o bakışlarımı sürdürüyorum!

Neden mi? Kadınların en sadist yönü, sekste ben yönetirim, ben bilirim demesi, sadece o ilk dönemlerimin tıfıllığı toyluğuydum, Feride beni konken masalarında ballandırarak anlattığında, hatunların ocağına dikey düşüsüm böyle masumaneydi, eh ben de bu oyunu halen devam ettirmekteyim.

Kadınlar gözlerimde hep o köleliğimi istemişlerdi ben ise boyun eğip aynı düzlükte de gidiyordum ve halen de gitmekteyim. Amma velakin efkarlanıp da canım esaslı bir seks istediğinde, ' PARA İLE' ki! Ben parayla satın alınan değil, satın aldığım bedendi içimdeki öfkem, bunu da ancak benim konumunda olanlar bilir.

Kime sorarsan sor, hep takma isimli gezerler, Feride de öyle, konken partilerinde onlara bir nevi çay, meşrubat veya içki servisi yaparak beni beğenip, arada tatlı tebessüm ettiğimde, muzip gülücükleriyle meşrubat isteme bahanesiyle beni sıkıştırırlardı, hemde ne sıkıştırmak!

Bu camia acayip, beni yatağına, kokusuna alıştıran o kadar kadının arasında şamar oğlanı olmuş, hangisini seçeceğimi şaşırmıştım. Kadınların beni aralarında yakar top gibi birbirlerine atıp! Daha sonrada kendi aralarında, benimle şöyleydi, veya böyleydi diye sıcak yatak ilişkilerini anlatıp benimle oynaşmalarını beni nasıl köşeye sıkıştırıp zor durumlarda bırakarak gülüşürlermiş.  - Kim söylemişti dediğimde, - Lamia demişti, bu hatun daha mantıklıdır Feride'den, ikisi de bir birlerinden pek haz almazlar, bu oturduğumuz daire ise Lamia'nın.

Bu hatun, bana benimle takıl, kimseye bel bağlama, sana bir market açayım, işlet dediğinde, yok böyle gitsin bir müddet, yapacağım bir kaç işim var, düzeni tutturmam için bunları ayarlamam gerek dediğimde, nasıl istersen demişti.

Emre'ye - Lamia evli mi dediğimde, ne bileyim kaç kez ayrılıp evlendi, sanırım birisiyle nikahsız Avrupa usulü gidiyor, daire umurunda bile değil, öyle ki evin vergisi bana verir git yatır, sana kıyamam tatlı çocuk deyip birde şap diye öperdi ve halen de öyledir cadı. Kalender kadındır neme lazım, beni bırakmadığı sürece kalırım anasını satayım deyip Emre kahkahasını atarken bende sırıtarak gülmüştüm.

Yahu birader şu kadınları anlamıyorum, hem birbirlerini çekemezler, hem de kuaför salonlarında, terzilerde, konken partilerinde beraberler, birde kaldıkları playboyları; benimki seninkini geçer demiyorlar mıydı!

Tövbe estağfurullah. Bunlarınki sadece de-jenerasyon bozukluğu oğlum başka bir şey değil! Yok seninki yok benim kiymiş, sanki çok mu mubah bu  at yarışı atraksiyon! Kocaları bir başka alem kendileri öyle, alan memnun satan memnun ama, ne ucu var bu işin ne de bucağı. Anlayacağın kişi kendi ekseni etrafında döner ha döner de, birde iş yaptım sanır.

Seksin dahi cılkı çıktı, kadınların tatmin oldum oyunlarına sende şahit olursun kesin dediğinde, Emre'nin yüzüne bakıp dudak büzdüm. Bana - Demedi deme, görürsün bak, ama işe şu beni çok konuşan dalgacı Feride'den başla, intikamımı feci al biberli olsun deyip dilini çıkartarak şaka yapmıştı. 

( Bir Playboyun Günlüğünden 7. Bölüm başlıklı yazı GülsenTunçka tarafından 19.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.