1 İnsanım Ben
İNSANIM BEN Zulmün kol gezdiği dünyada. Uzak veya yakın her yerde Şengal'de açlık ve susuzluktan ölen çocuğum ben. Gazze'de parçalanan minik bedenim ben. Myanmar'da yakılmış bir müslümanım ben Zalimin karşısında mazlumun sesiyim ben. İşine gelince sadece ÇIĞIRTKANLIK yapanlar!. İşine gelmeyince dilsiz şeytan olanlar!. Bilin ki! zulmün olduğu yerde direnişim ben. Masum'un yüreğinde kanayan yarayım ben. Mazlumun her çığlığında kahrolan İNSANIM BEN. Mazlum'un DİNİNİ sormam ben. Müslümanım, Museviyim, Ezidiyim, İseviyim ben. Masum'un MİLLETİNİ ayırt etmem ben. Kürdüm, Türküm, farsım, Arabım Kızılderiliyim ben. Ezilenin RENGİNE başka gözle bakmam ben. Siyah, Beyaz, Sarışın Esmer tenliyim ben. Bütün kutsal değerleri hiçe sayanlar! Zerre kadar insanlık taşımayanlar! Evrenin kardeşlik ve barış türküsüyüm ben. Size boyun eğmeyen yüreklerde filizlenirim ben. Tarih boyunca haykıran yiğitlerin onuruyum ben. Var mı ötesi! sadece İNSANIM BEN.
( İnsanım Ben başlıklı yazı Onur Çiçek tarafından 16.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.