*** En muhteşem sevgi, bunu karşınızdakinin ruhunda hissettirmek ve yaşatmaktır.
*** Aklınızı,mantığınızı, hayata dair birikimlerinizi,kültürünüzü gittiğiniz her yere götürün. Hiç ayırmayın yanınızdan. Yeri, zamanı geldiğinde kuıllanmaktan imtina etmeyiniz. 
*** Abartılı dertler yaşamın kösteğidir.
*** Bir uğraşınız yoksa, o boşlukta sağa sola yalpa yapma riskiniz yüksektir.
*** Şu yaşam denilen elbise öyle bir oturdu ki bedenime...Mecburen giyinip kuşanıp taşıyorum her zeminde..
*** Öğrendiklerinizi,okuduklarınızı,duyduklarınızı hemen kabullenmeyiniz. Onları akılda var olan süzgeçten,elekten geçirerek ; doğruları aklınızla yakalayıp,kullanınız. Çünkü; sahip olduğunuz en muhteşem veri akıldır.
*** Zamanın da , yerli yerinde yapılmayan tenkit ve uyarılar çirkinliklerin doğmasına vesile teşkil eder.
*** Öncelikle çalışma yönteminizi belirlemelisiniz.. Ve o çerçeve içinde oluşturacağınız ataklarla işinize sarılmalısınız.
*** Mesleki anlamda her dala gösterilecek merak ve harcanacak mesai bir dalda en iyi olmanızı engeller..
*** Hiciv kaba saba küfürler değil, kibarca alay edebilmektir .
*** Üretilen proje size ait olsa bile ,sahada icrası ve başarı ekip işidir. Onları geri planda bırakmak,illa önde olma gayreti ise karakter zaafiyetidir.
*** Başkalarının emek ve projelerini çalıp, kendi eseriymiş gibi kürsü ve basında lanse eden,sahiplenen zihniyet kul hakkında kalırken, etrafında nefret eden kişiler yaratır.
*** Sadece yaşına ise saygınız karşınızdakinin ve cinsiyetine ise sevginiz, siz insan bile değilsiniz.



*Bırak öyle kalsın saçların; darmadağın ve çözülü... Onlar gecemizin büyüsü..yayılsın kokun tel tel.. uzatma hadi bu gece yine gel ...
*Bazen huzurlu rahat bir yataktır dizeler... Bazen yenilir yutulmaz kadar sert.. bazen de alıp götürür sevdalara , sanki dans eder ruhunuz...
*Ziller kapıda , benimse içim de çalar... döner alarmlara yaşam ünitelerim de..
*ne sevsem ne istesem hepsi başkalarının ellerinde tutsak.. bir garip bir çaresiz ne düşünsem hepsi sonsuz da.. sanırım hepsinin cevabı çıkacak meydana musalla taşında.. 
*benim umutlarım ebediyet de artık..
*son demleri artık keyiflerin.. çekmek vakti son bir kez daha içimize..boş ver gelecekler yaşasın yeter ki bereketi.. bizimki gönül serveti..
*hiç çiçek veren olmadı bana... balkonum da beş on saksım ve solmakta olan çiçeklerim... tek ümidim ölümüm...
*Yatsıya kadar yaşarsın ancak ,yalanlarınla kurduğun dünyada 

*Arabesk nağmelerin ağlarına takıldı hayat canhıraş !!!
*Ne kadar yıldız var.. Kaldırımlar da yağmur yağdığında.. Aksi vurur göllere.. Oralar da buralar da diz boyu işte.. Kimine dokunmak istersiniz suda, oysa gölgedir.. Adım atarsınız ezer geçersiniz bir bir... Ama; gerçek yıldızlar tepelerdedir...
*Yıkılsın korku duvarları.. Korkusuzlukla örülsün yollarımız..Biz yazalım kuralları..Oynayalım yeni baştan , yaşamak dediğin bir kısa sahne ve tek perdelik değil mi ..
*Ağlamalarım arttığında anlarım gece yarısı olduğunu..
*Zurna çaldığımda, son zırt deliğinden bile çıkar rengarenk elbiseli çingene ..
*Yoksulum bu ara.. Gecelerim nedense çok kısa.. Gündüzler ise alabildiğine uzunca..
*Ne güzel şu geceler.. Öyle barikatlarla çevirmiş ki etrafımızı.. Hadi kaç ta göreyim .. Mecburen sabahları bekleyeceksin...
*-Ah şu sevdanın ilanı olsa idi el etek öpmek; ne kolay olurdu alışmışken..
*Bu zamana kadar öğrendiklerimin yok bir ederi...Doldurup bir kömür çuvalına boylatmalıyım denizin dibini..
*Ne kadar çok imza atmışımdır okumadan bazen de boş kağıtlara..Haliyle o kadar da aldandım ... Çok heyecanlı idim .. Nikah defterini de okumadan imzalamıştım. Kaç sene geçti tek aldanmadığım imza o oldu işte...
*Bu yaştan sonra dizi mizi yazamam ben.. Otururum eşimin dizinin dibinde.. Var mı ondan iyi dizi...
*Demi az olur ne zaman bir çay istesem...Oysa ben demlisini severim çayın ve şekersiz..Ne zaman baksam ; çatılır kaşlar..Asılır suratlar..Oysa iki kaş arası sürmek isterim saltanat..
*İçimde ki uçurumların kenarların da yaşamak benim ki ...
*Hiç yalnız kalmadım ben...Derdim var,sıkıntım var, borcum var,alacağım var.. Hayallerim var, Sevdam var !!!! Daha ne olsun,Allah yokluklarını göstermesin ..



**** Tanıştılar mecburen dolmuşcunun sayesinde.. Gide gele her gün aynı güzergahta alt alta üst üste ...
**** İşim kelimelerle oynamaktır benim. bazen düz,bazen devrik.. onun için pek anlaşılmaz sözlerim.. siz burayı, ben ise oraları gözlerim...
****Bitimsiz Abonman bileti almış gibi ; inip binmek yaşama ne iyi olurdu kim bilir !!
**** Benim  her sözümün , her yazımın mutlaka hamili vardır.
**** Bir bir gittiler... gidiyorlar... gideceğiz.. ey ölüm.. akranlarım, büyüklerim,küçüklerim,arkadaş ve dostlarım sırasızca.. aman sonlara bırak beni .. görevlerimi yapayım onlara. sonra bir ara uğrarsın.. görüşürüz işte.. acelen ne.. hele bir ortam müsait olsun be ...
**** Acırım soyulanlara ve soyanlara... Ama kızarım soyunanlara..
*
( Viraj Da Zik Zaklar ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 16.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.