BASIN  SAĞIR  VE   DİLSİZ  OLAMAZ

                                           Ahmet AYAZ

                                         Gaziantep Güneş Gazetesi    15/8/2014

..................................................................................................................................................................

 

       Önce, bir bardak suda, fırtına çıkarmanın doğru  olmaadığnı söylemem gerekir. Fakat  Basınımız sağır ve dilsiz olamaz.  Basınımız duyduklarını, gördüklerini  ve doğru bildiklerini de yazmalıdır. İnanıyorum ki  yazarlar. Eğer basınımız olaylar karşısında dilsiz ve sağır olurlarsa,  ülkede özgürlük bitmiş,  tepeden bir baskı hakim olmuş  demektir. Bu da  demokrasinin hakim olduğu bir ülkeye ve ülke yönetimine  yakışmaz. Ben  Sayın Valimiz Erdal ATA Bey yeni geldiğinde kendisi ile bir defa görüşmüştüm. Kendisine Hoş  geldiniz maksadı ile gitmiştim. Gaziantepte görev yapan çok değerli valiler arasında, Kendisine,  Lütfullah BİLGİN Bey’in sıcaklığını gördüğümü  söylediğimde hafiften  gülümsemişti. Sayın Valim niçin gülümsediniz dediğimde de, Lütfullah Bilgin Bey’in  devre  arkadaşı olduğunu bana söylemişti.

         Şu söz  aklımdan hiç gitmez. “Marifet iltifata  tabidir, İltifatsız meta zayidir.”  Bu söz ünlü şairlerimizden Muallim Naci’nin bir sözüdür.  Ben belediyeler  ve İl Meclis üyeleri  seçimleri öncesin de Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma Şahin  Hanımefendiye başarılar dilemiştim ve belediyemizden  inşallah haşaratları temizler  yeni haşarat yerleştirmez demiştim. Sağ olsun başarılı çalışmalarını duyuyorum ve beğeniyorum. Kendisine dua  ediyorum  inşallah yüce Allah kendisine yardımcı olur ve bir yanlışa düşürmez diyorum. Sayın  Rıdvan Fadıloğluna ve Mehmet  Tahmazoğluna zaten söz yoktur. Onlarada  başarılı çalışmalarının devamını  diliyorum. Şehrin çehresini değiştirdiler.

       Sayın Valimiz Erdal Ata Beyden  de bir kimsenin şikayetçi  olacağını sanmıyorum. Kendisinden  Allah razı olsun diyorum. Cumhurbaşkanlığı  seçiminde  Türk Halkının doğru adrese gittiğini düşünüyorum. Seçmenlerimizin,  listedeki  üç  tane  çok  değerli  adayların  arasında hizmetle denenmiş ve teçrübeli  ismi tercih ettikleri  görüldü. 10 Ağustos 2014 günü Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanı seçildi.  İnşallah ülkemize ve Türk Halkına hayırlı ve uğurlu olur. Devletimizin ve milletimizin  çalışkan, üretken, iş bilir insanlara  ihtiyacının olduğunu herkes biliyor  ve görüyordur. Ömrümüz uyumakla, devlet adamlarımızı  denemekle  geçti. İnşallah bundan sonra  uykuya  yatmayız. Çalışırız ve üretiriz, ülkemiz insanlarını  hak ettikleri yere  getiririz.

        Ben, bir tarihhte yazmıştım. “Bir ülkenin ozanları sazlarını kırııp atmışlarsa, şair ve yazarlarıda  kalemlerini kullanmamış bir tarafa indirmişlerse,  o ülkenin  geleceğinden ümit yoktur” demişler. Biz  sessiz ve sağır,  dilsiz  kalmayıp yazacağız. Çünkü ülkemizin geleceğinden çok ümitliyiz. İlimizde Sayın valimizin, ve belediye başkanlarımızın çalışkanlığını da, suriyelilerin uygunsuz hal ve hareketlearini  de yazacağız. Bir zamanlar Afganlıları Gaziantepte bir kampta misafir etmiştik. Fakat Suriyelileri şahir içine gelişi güzel  Salıverdik. Yeditepe Mahallesindeki  Araplar  son model  arabalarda cirit atarken, Ünaldı  sokaklarındaki   Arap gençlerini gecenin karanlığında  yığıın yığın, perme perişan vaziyette görmeniz mümkündür. Bunlar elbette tehlike arz etmektedirler. İşte o zaman bey bellisiz, meydan ıssız, kimin  nerede yaptığı bilinmez olur. Vakit geçte olsa buna bir düzen getirilmelidir diye düşünüyorum.

       Saygıdeğer  okurlarım ben buradan  ilgililere  seslendim, inşallah sesimi duyarlar. Konu ile ilgili işlemleri  yaparlar. Gelecek sohbet yazımda yine buluşalım, beni  unutmayın derken, en güzel  ve mutluluk dolu günler hep ve hepimizin olsun  diyorum.

( Basın Sağır Ve Dilsiz Olamaz başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.