08.08.2014 - 15:44
SON, DİYE HELE BU KESİN SON DİYE, VE YEMİNLERCE ARTIK BU SON DİYEN BÜTÜN KAFALAR KAÇINCI SONDA DURMAK GEREK BİLEMEDİKLERİNİ ANLADIKLARI VAKİT ARTIK ÇOK GEÇ BİR VAKİTTE OLDUKLARININ DA VAKTİNDEDİRLER
Kanber İhsan
Kanber İhsan08.08.2014 - 15:40
sabır dedikleri eğer ki güzel bir kız olaydı: en çirkin oğlanla evlenmesi salık verilirdi. cümlecesanırım.
Kanber İhsan
Kanber İhsan08.08.2014 - 15:34
suyu içeriz bizi yıkar, akar gider toprağı yıkar, çamur olur kerpiç duvar. altında sen ben yaşar.
Kanber İhsan
Kanber İhsan08.08.2014 - 15:31
meslek: yaptığın işin senin ünvanın olmasına müsade ettiğin için, senden önemli bir baş belası olmaklığıdır.
Kanber İhsan
Kanber İhsan06.08.2014 - 17:04
Oturmak kadar zalim,yanlış, fena ve ahmakça bir davranış daha olamaz.
Kanber İhsan
Kanber İhsan06.08.2014 - 17:01
Oldukça uzun fakat dahada önemlisi bir o kadar da ıstıraplı katar yolculuğundan sonra, bu uzak ve yalız şehre vardığında garda,gözlerine bakmaktan korktuğu o kadın birgün acılarını dindiren oluvermiş.
Kanber İhsan
Kanber İhsan05.08.2014 - 08:38
zavallı yüreğim zavallı yüreğine dilenciimiş, ne çıkar. ikisi bir bedbaht olamadıktan kelli.
Kanber İhsan
Kanber İhsan04.08.2014 - 13:23
taş taş üstünde kalmayacak şekilde bırakıp gitmiş..... ya şimdi?
Kanber İhsan
Kanber İhsan04.08.2014 - 13:20
beni bu kadar iyi tasvir ediyor olmasının tek nedeni, geçmişimi biliyor olmasından sanırım.
Kanber İhsan
Kanber İhsan04.08.2014 - 13:17
.....ve topraksızlıktan ölenleri bu koskoca toprakta braktım.



""en kıymetli şeyim elbet görebildiklerimdir.mamafi görmeye gayret ettiklerim gördüklerimin değersizliğinden değil,bilhassa açlık çeken yüreğimin dilenciliği ola

( Deyişler. başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 8.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu