Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi  01.07.2014

………………………………………………………

 

 

        Siyasetin cilvesine bakın;  Bir zamanlar Türk milliyetçiliği yapanları kınayıp ayıplayanlar  şimdi faşizme köle olmuşlar ve Kürt Milliyetçiliği yapıyorlar.  Kendi  öz yurdumda Türküm demeye utanır hale  gelirken,  bir çok akıl  fukarası  milletler Kürtçülük yapıyorlar. İnşallah ülkeyi bölüp parçalayalar da hanyayı konyayı göreler. Bunlara nasıl sesleneceğimi  bilemiyorm.

       Kendimi  bildiğim gündenberi   yaşlıya, çocuğa ve hanımlara yardım etmeyi  çok severim. Azınlıklara da saygı duyar gerekli yardımı yapmaktan çok mutlu olurum. Fakat T.C. Hükümetinin tanıdığı haklarla devletin en üst kademesine kadar çıkıpta, bir kaşık suda  fırrtına çıkartanlarada gerekli  cezanın verilmesinden yana olduğumu hiçbir kimseden saklayamam. Çünkü “Doğruyu söylemeyenler  dilsiz  bir şeytandırlar”  hadis  ile belirlenmiş bir sözdür.

       Selahattin Demirtaş  diyor ki;  Şimdiiye kadar ülkeyi hep Türk Cumhurbaşkanları  yönetti..  Biraz da  Kürt cumhurbaşkanı yönetsin.  San ki  İsmet  İNÖNÜ, Cemal GÜRSEL  ve  Turgut ÖZAL Kürt değiller. Neymiş de, sözü edilen zat’ı  muhteremler ben Kürtüm dememişler. Sanki Türk cumhurbaşkanları  ben Türküm diye bağırıyorladı. Bunlar doğuda öğretmeni  kurşunlar, ondan sonra da okul isterler. Bunun gibi niceleri vardır. Benim okuduğum okulda  okuyacaksın,  benim için tanınan bütün haklardan yararlanacaksın, daha sonrada biz azınlıktayız, biz hor görülüyoruz diyeceksin. Hor görülen milletler değil, kendini  bilmeyen fertlerdir. Eğer siz kendinizi  hor görüyorsanız  ona da hiç kimsenin bir şey demeye hakkı  zaten yoktur.

       Bir avuç kendini bilmezlerin  şamatalarına uyup, onlara alkış tutan akıl fukaraları, kendilerini  ileri görüşlü sanarak anarşiyi alkışlamakla, ne kendileri  bir şeyler kazanırlar, ne de ülkeye kazandırırlar. Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Paşanıın bir sözü var. Sözü aynen alıyorum. “ Bu ülkeyi dalkavuklar kötüye sürüklerler. Eğer onlar olmasaydı  memleket için daha güzel şeyler yapabilirdim” diyor, Atatürk.  Her  ne hikmet  ise günümüzde de aynı  dalkavuklar mevcuttur.  Bunlar zil zurna sarhoşlardır. Kendileri  çalıp, kendileri  oynuyorlardır. Elbette bunların saflarına katılan köçekler de mevcuttur. Bunu herkes görüyor ve biliyordur.

        Şunu söylemem gerekir. Gerekse  esnafın içinde bir iş yeri kurmuş, gerekse yüksek tahsil  yaparak belli bir makamda oturan Kürt kardeşlerimiz, T.C. Hükümetinin bölünmez bütünlüğünü  korumaya çalışırken,  medeniyeti  bölücülükte  arayan bazı Türkler, Kürt milliyetçiliği yapmaktadırlar. Bütün doğu  illerimizde olduğu  gibi Halfetide Türkmenler ve Arapların eletrik su parasını ödediğini, kürtlerin ödemediğini  sağır sultanlar bile duymuştur. Buna reğmen bizim kavanoz kafalılar Kürtlere haksızlık olduğunu  söylerler.  Bu ülke insanlarına yazık oluyor. Ülkede huzur ve güveni  bozmaya  hiçbir kimsenin  hakkı  yoktur    .

          Beni en çok üzen, Ulu önderimiz Gazi Mustafa kemal  ATATÜRK’ün  kurduğu cumhuriyet sayesinde en  kutsal  makamlara oturupta,  sonra da Cumhuriyet düşmanı  olanlardır. Saygıdeğer  dostlarım, sohbet  köşemde her zaman buluşalım diyorum. Hoşça ve dostça kalınız. En güzel  ve mutluluk dolu günler hepimizin  olsun…

( Siyasetin Cilvesine Bakın başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 1.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.