GERİ VERİN BAYRAMLARIMIZI ...

Eskiden ,bayramları iple çekerdik .
Ama şimdi adeta bayramlar bizi çekiyor eteğimizden ben geldim diye .
Kim ve kimler çaldı bayram sevincimizi bilmem ki …
Şimdi diyeceksiniz ki ,ne var yani …bayramlar yine aynı değişmedi .değişen biziz .Evet doğru .biz değiştik .Ama nedense hep kötü yönde oldu bu değişim .
Şunu anladım ki ,bayramlar çocukken güzeldi .En sevdiğimiz elbiseye ,ayakkabıya ,ya da oyuncağa ,her zaman bulamadığımız o güzelim şekerlere kavuştuğumuz için belki de ….
Yani özlem duyduğumuz her şeyi elde ettiğimiz için . 
Oysa şimdi öyle mi ,ulaşamadığımız bişey yok gibi nerdeyse .
Lunaparklar emrimizde her daim .
Harçlıksa cebimizde .
Şeker mi ? 
O da ne ,çikolata değilse almıyor çocuklar bile .
Cepleri cömertçe verilen harçlıkla dolu .
Hacivat la Karagöz masal oldu .
Şimdi ABD kültürünün sunduğu saçma sapan ,saldırgan filmler izliyor Yüzüklerin Efendisi oluyorlar .
Bayram ritüellerini yine bizim kuşak sürdürüyor .
Yeni nesil tatil beldelerinde .
Evdeki tatlı ve şekerler melül mahzun bekliyor öyle .
Birileri gelse de yeseler diye 
İşte böyle kaybettik bayram sevincimizi …
Kent şekerlerinin her bayram sunduğu güzel mesajlar bu yüzden ağlatıyordu bizi .
Ama bu bayram onlar da pes etti anlaşılan ..
İçimdeki çocuk isyan ediyor .Ben eski bayramlarımı istiyorum diye .
Duyan var mı o çocuğun sesini …
Ya sizin ki …ne diyor ???

MELAHAT ÇETİNKAYA .

( Geri Verin Bayramlarımızı başlıklı yazı Şiir Yürekli tarafından 29.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.