Gerek sosyal paylaşım sitelerinde, gerek se şairler şiir sitelerinde bayram mesajları paylaşımları. şiirleri aldı başını gidiyor.
En yetkilisinden, en sıradan vatandaşına, küçüğünden büyüğüne, şairinden, şiirseverine kadar. Elbetteki bunlar güzel dilek ve temenniler. Ancak ben sizler kadar cesaretli olamayacağım bağışlayın.

Başta Filistin, kerkük, Süriye, Çin işgali altındaki Doğu Türkistan, Arakandaki kardeşlerim ağlarken ben bayram yapamam.

Yüreğim kalkmaz, kalkamaz, bayram yapamaz. Şayet yaparsam, yarın huzuru mahşerde o zulüm altındaki kardeşlerimden önce benim  Rabbim bana bunların hesabını sormaz mı?

"EY KULUM;
DİN KARDEŞİN ORDA İNİM İNİM İNLERKEN SEN BURDA BAYRAM YAPMAYA UTANMADIN MI?" derse ben ne cevap veririm.

Ya rab sen bu kardeşlerime imdat eyle.
Yardımını,
Merhametini ve inayetini, onların ve bizlerin üzerinden eksik etme. (Amin)


( Bağışlayın !........ başlıklı yazı Halis Kandmr tarafından 27.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.