BU YAZIYI DİKKATLİ OKUYUN - PAYLAŞIN

TIP DÜNYASINI ŞOK’TA 


Mustafa Mete İSLAMOĞLU

TÜRKİYE’Yİ UYARIYOR

 

      BRAIN FUEL PLUS Beyin Besini'ni 3 aydır Türkiye’de ve bu harika şifa kaynağını kimse bilmiyor.

                              BU YAZIYI OKUYUN-OKUTUN ANLATIN

 

   ÜRÜNÜ KULLANANLARIN ALDIĞI SONUÇLAR…

VERTİGO rahatsızlığım vardı. Ayrıca son iki yıldır da unutkanlık problemleri yaşıyordum. Bir çok ürün kullandım  Aloevera, Ginseng, üzüm çekirdeği, B6, B12, ve benzeri. Elbette çoğundan fayda gördüm ama VERTİGO hastalığının verdiği boyun kaslarının aşırı sertliği, her gün gelen baş dönmesi atakları, kulak çınlaması, kalp sesinin aşırı duyulması gibi sorunlar hayatımın konforunu hayli bozuyordu. Demekte.

 

                                   BRAIN FUEL PLUS BEYİN BESİNİ

 Beyin Besini'ni kullanmaya başladığımda diğer ürünlerimi bir süreliğine bir kenara bıraktım.

Beyin besinini kullandığım ilk hafta boyun kaslarımda yumuşama yaşadım bu harika bir duyguydu.

 

Sonra ki haftalar ataklar azalmaktadır. Bir kullanıcı anlatmakta;  ürünü kullandım ve 10 gün sonra bir sabah uyandığımda her yer pırıl pırıldı. Gözümde hayli net bir görme yetisi oluşmuştu...Son 10 yılda bu kadar net gördüğümüz hatırlamıyorum. Daha sonra İngilizce kaynağı daha ayrıntılı okuduğumda ürününün Katarakt hastalarında da iyileşme netleşme sağlamaktadır.. diye yazmaktaydı demektedir.

 

Ürün Beyin-Kan bariyerini aştığı için beyine faydalı amino asitler, vitamin mineraller beyine fayda sağlıyordu. Bu sayede beyinin performansı artıyor, bir çok beyin hastalığının tedavisinde kullanılan yöntemlerinde faydalı sonuç vermesini sağlıyor.

 

Örneğin; Parkinson, Alzaymır, MS, Epilepsi, Migren, duygu durum bozukluğu, Anksiyete, beyin küçülmesi, hafıza sorunları, hormon dengesizliği, kas sorunları, enerji eksikliği, yoğun stres, odaklanma sorunları, Hiper aktivite, dikkat dağınıklığı gibi birçok konuda beyni iyi besleyen 13 içerik barındırmaktadır.

 

 

Ürünü kutusunda 90 kapsül vardır. Günde 3 kapsül kahvaltılardan sonra alınır. Akşamları da 3 kapsül alınmasında sakınca yoktur. 7 yaş üstü herkes bu beyin besinini kullanabilir. Çocuklar sabah kahvaltıdan sonra 1 akşam 1 kapsül kullanabilirler.

 

BRAİN FUEL PLUS’UN içinde bulunan Glutamin sayesinde kişiler şekerden uzak durabilirler. Şeker hastalarının şeker değerinde düşmeler görünmüştür.

 

Alkol- sigara- çikolata- kola- çok ya da az yemek-tatlı gibi bağımlılıklarda kontrol edicidir.

 

Enerji verir, stresi yok eder, odaklanma sağlar, hafızayı güçlendirir, unutkanlığa faydalıdır, kaliteli uyku uyumanızı sağlar, beyin performansını arttırır.

 

                                           BRAİN FUEL PLUS

                            Dünya'nın en kapsamlı beyin besinidir.

 


1.ZİHİNSEL STRES GİDERİCİ
2.ODAKLANMAYI ARTIRIR
3.DÜZENLİ UYKU UYUMAYI SAĞLAR
4.DEPRASYON VE SİNİR GİDERİCİ
5.ŞEKER İSTEĞİNİ AZALTMADA YARDIMCI
6.ALKOLİK OLANLARIN ALKOL DURUMUNU DÜZENLER
7.YÜKSEK KONSANTRASYON SAĞLAYICI
8.NEŞE VERİCİ
9.ZİHİNSEL UYANIKLIĞI SAĞLAR
10.BEYNE ENERJİK VERİR


11.SAĞLIKLI DÜŞÜNMEYİ SAĞLAR
12.CİNSEL SORUN GİDERİCİ
13.YARALARIN HIZLI İYİLEŞMESİNİ SAĞLAR
14.İNSİLÜN VE STRES HORMON GİDERİCİ
15.BEYİN KÜÇÜLMESİNİ ÖNLER
16.GÜÇLÜ IQ SAĞLAR
17.PARKİNSON RAHATSIZLIĞINI GİDERİR
18.BEYİN İŞLEM HIZINI ARTIRICI
19.HAFIZA PROBLEM GİDERİCİ
20.RUH SAĞLIĞINA YARDIMCI

 

Kısaca açıklamaya çalıştığım bu harika ürün Dünyada beyin besini olarak ilk ve mucizevi bir üründür. Kendinize değer veriyor ve sıkıntılarınızı kimseyle paylaşamıyorsanız lütfen bizimle paylaşın. Derdi veren Allah dermanını da vermiştir. Ancak bizler aramasını hiç bilmiyoruz. Asırlar önce “İNB-İ SİNA, LOKMAN HEKİM ve FARABİ BİTKİ BİLİMİ İle yıllarca uğraşarak insanlığa tedavi amaçlı ilaçlar ürettiler. Modern Tıp kabul etmemek için uzun süre direndi ve şimdi kendileri bu işe yöneldiler. Sağlıkta dahi yıllardır bizleri aldattılar. Rabbim inşallah size de şifa verecektir.  Hiç kuşkunuz olmasın. Ümitlerinizi asla kesmeyin ve bu mucize ürünü mutlaka kullanın deneyin bakın neler olacak. Hayata yeniden başlayacaksınız.

25-Temmuz-2014

Mustafa Mete İSLAM OĞLU

“ Mütefekkir – Yazar

( Beyninizi Gıdasız Bırakmayın Felç Olmanız An Meselesi başlıklı yazı Mete İslamoglu tarafından 27.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.