Leyle- i Kadir cümle aleme hayırlı olsun.

Bu gece inşallah ümmetin uyanışına vesile olur da İslam üzerine çöreklenmiş olan kara bulutlar dağılır tez elden.

Af günü bu gece...

Dua edin bolca.

 

Kulun Rabbine en yakın olduğu gecedir Leyle-i Kadir...

Muktedir olan Allah elbet görür el açan kulunu da af kapısını açar ardına kadar bu gece, o kapıdan içeri girmek bize kalmış artık. Samimi bir dua, kalbi bir inanış, tam bir teslimiyet ile Rabbe yakaran kul elbet hayrını da sevabını da alır bu gece.

"Sen çıkınca aradan kalır seni yaradan" der ya şair, işte seni beni kaldıracağımız gece bu gecedir. Yaratanın kapısında el açıp tövbe edip zikre düşeceğimiz gece bu gecedir.

Bin aydan daha hayırlı olan bu gecede şu an zulme duçar , açlığa gark, ve toprağından sürgün edilmiş olan Müslümanlara da dua etmeyi unutmayalım. Onlar üzerindeki zulmün, açlığın ve sürgünün son bulmasını dileyelim.


Tekmil Müslümanlara edelim duamızı, mazlumlara, zorda kalmışlara, yoldan çıkmışlara, hasta olmuşlara, hakirlere, fakirlere, düşkünlere, pişkinlere, acuzelere,  yetimlere, öksüzlere... Bomba altında orucunu açanlara, mermi yiyip orucum bozulur mu diyen çocuklara, ekmek bulamayanlara, su içemeyenlere, evi olmayanlara, ezilenlere, sövülenlere, öldürülenlere, sömürülenlere, kemirilenlere...

Rabbim onları korusun ve gözetsin.

Rızkını bol eylesin.

Rahmetini esirgemesin.

 

80 yıllık insan ömrüne tekabül eden sevabıyla, meleklerin yeryüzüne inmesiyle, rahmet ve mağfiret kapılarının ardına kadar açılmasıyla gecelerin  en güzeli olan Leyle-i Kadir inşallah tek tek herkesin değil yaratılmış olan bütün insanların barışına, kardeşliğine ve güzelliğine vesile olur. Dünyamızın buna her zamankinden daha fazla ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.


Leyle-i Kadir bin geceden daha hayırlı olan gece...

Dua edin nice...

Kuran-ı Kerim'in nüzul ettiği gece okuyun güzelce...

Bu bir davettir el açmaya, yalvarmaya, yakarmaya, duaya...

Rabbi istemektir doya doya, can kulağı duya duya, mutlak cemali görmek ve kemale ermektir dileğince. Ondan affı, afiyeti, safiyeti istemek ve zaafiyeti, mahkumiyeti, illeti ve zilleti def etmeyi dilemektir. Külfetin azalmasını nimetin artmasını, zulmetin bitmesini rahmetin çoğalmasını kalben istemektir.

 

Bu gece Allah'ın izniyle melekler saf saf yeryüzüne iner.

Sayıları çakıl taşlarından daha fazlaca...

Güzellikler sarar dört bira yanı...

Itır ıtır kokar alem, gül gül açılır sineler...

Sevaplar bolca...

Ayların  en güzeli olan Ramazan'ın 27. gecesidir bu en güzel gece.

Mahrum kalmayın bu gecenin hayrından, eksik kalmayın, ayakta uyumayın bir zahmet!

 

Leyle-i Kadir...

Günahlar sapır sapır dökülür ve affedilir ihlaslı kulun.

Sevaplar lapa lapa yağar semadan el açan gönüllerin payına.

Gül gül dökülür rahmet, sinesi Allah aşkıyla yananların üzerine.

İnanarak rabbe açılan her el karşılığını alır mutlaka cemali gören kemale erer.

Ebu Hureyre (ra)  bir hadisinde "Ramazan geldiğinde Resulullah şöyle buyurmuş: 'Ramazan geldi. O mübarek bir aydır. O ayın orucunu Allah size farz kılmıştır. O ayda cennet kapıları açılır, cehennem kapıları kapanır. Ve şeytanlar zincire vurulur. Onda bir gece vardır ki bin aydan daha hayırlıdır. O gecenin hayrından mahrum kalan gerçekten mahrum kalmıştır." der.


Semanın kapıları açılır ardına değin, rahmet ve bereket dökülür gönüllere. Nur dolar her kalbe, gül kokar her nefes. Melekler yeryüzüne iner, bir saadet sarar insanı. Selamete erer kalben dua eden. Şeytan mahpustur bu gece, eli kolu bağlıdır.

Leyle_i Kadir...

80 yıllık ömre bedel bir gece.

Gecelerin en güzeli...

En özeli...

( Leyle-i Kadir başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.