Gazzelim, umutların yok ki sokak ortasına dağıtasın mutluluk ile gözlerinde sevinç yok ki insanlara dağıtasın gülümseyen yüzün ile neşe içinde oynaya zıplaya.. Gözlerinde vahşetin tanıklığı yüreğinde korku bomba sesleri...


Senin bu vahşetine tanık olan dünya sessiz! Korkusunda kapkaranlık perde arkasında saklanıyor, İsrail edepsizine ses çıkaran yok gazzelim.


Gözlerin ağlamaktan kan çanağına dönmüş, bağırmaktan sesin kısılmış, ruhun boşlukta ölüm ile yaşam arasında feryat ediyor lakin duyan yok Rahman'dan başka.


Gözlerin belki yıllardır bir küçük parıltı ile parlamadı, sen hayatı değil zulmü vahşeti hep yaşadın!


Seni ben nasıl avuta bilirim? Ben senden fazla çaresiz isem senin yalnızlığını nasıl paylaşabilirim ben senden daha fazla yalnız iken?(insanlar tarafından ama Allah her zaman yanımızda ona iman etmişiz ikimizde)


Kaybettiğin anne babanı evini oyun parkını koştuğun sokakları sana nasıl verebilirim? Benim sokağım seninkinden daha çukur, ben içine düşmüşüm çıkamıyorum elim ayağım sana gelmekten aciz prangalı!


Kulağın bomba sesinde birazdan hangi eve hangi arkadaşın altında kalacak ve can verecek telaşında gazzelim.


Af et bizleri gazzelim bizleri gazzelim bizler sizden önce ölmüşüz bu duyarsızlığımızla bu kör bakışlarımızla kırılan dizlerimiz ellerimiz ile.


Yüce Allah'ın izni ile şuurlu Müslüman kardeşlerimizin yardımı ile Filistin gazze ayağa kalkacak gazzelim. Bin parçaya ayrılsak ta senin etrafında tek bir parça iman ile yeniden dirileceğiz ve zalimin dersini vereceğiz inşallah.


Gönül sazımın telleri kırıldı ama yinede bir kaç söz söylesin size.

 

Gazzelim canım kardeşim

Sensiz bu ömür'ü ben yaşayabilir miyim

Sensiz çaresizlik girdabına düşer miyim

Sen zulüm altında iken ben uyabilir miyim

 

Sen benim ile varsın ben senin ile varım

Gerçeğe yalan karışsa da gözleri kin bürüse

Özgürsüzlüğe şimdilik mahkûm kalsak da

Beraberce imanımızla özgürlüğü dünyaya yayacağız gazzelim

Mehmet Aluç

 

 

( Af Et Bizi Gazzelim başlıklı yazı kul mehmet tarafından 23.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.