Eğer aşkınız zamanla yitmiyorsa, zamanından bağımsızsa, işte o gerçek aşktır. Arayarak bulamazsınız, o gelir sizi bulur, o nun gerçek aşk olduğunu hissedersiniz; yakıp yıksa da yaşamları param parça etsede, bir sürü acılara mal olsa da onu yaşamak, ölesiye tadını çıkara çıkara yaşamak gerekir.
  
Tanrı insanlara iki el vermiş dokunmak için, iki ayak vermiş yürümek için... Neden bir kalp vermiş, çünkü diğer kalbi bir başkasına vermiş gidip bulasınız diye; bunu başardığınız ve kalbinizin ikizini bulduğunuz zaman işte o gerçek aşk...,
Zamana meydan okuyan, zamanla sonu olmayan aşk...Soruyorum! Aşk var mı? 'Televole Aşkı', Goethe'nin Aşkı...kıyaslayın.
Geothe aşık olduğu kadına bin beş yüzden fazla aşk mektupları yazmıştır. Ya... biz 10-100 karekteri geçmeyen birkaç kelimelik cep telefonlarıyla anlatılan aşk cümleleri... Bu aşk ile Goethe'nin aşkını aynı isimle ifadelendirebilir miyiz?
Bizimkisi olsa olsa, Televole Aşk-ı,özürlü aşk olabilir. Ya da kış güneşi gibi aldatıcı, yanlış zamanlarda yanlış insanlarla yaşanır.Şarkılarda olduğu gibi yiten kaybolan sevdalar...

Ayrılık Vakti / Menderes KOYUNCU



( Aşk Var Mı başlıklı yazı palmiyeKİTAP tarafından 22.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.