*** Kimse kılmasın cenaze namazımı..hani sorar da imam , topluca " iyi bilirdik" denir ya.. ne lüzum var yalan konuşmanızı sebep olmaya.. ben kılarım tek başıma...

*** "--- ALO ..Hanımefendi.......... .... doktor hanımla görüşmek istiyorum .." dedi adam..
" -- Kim diyelim efendim ? " kibar bir ses tonuyla..
" --- hanfendi ben kendilerinin HASTASIYIM !!! "
"-- Lütfen beyefendi yakışmıyor size. Kendisi evli ve annedir !!"...
Ve adam yutkundu, cevap veremedi. Şaşkındı. Utandı.
Ve lastikli eş anlamlı bir kelimenin kurbanı oldu...

*** " YANAKTAN ÖPME" ..Yargıtay 14. Ceza Dairesi, yanaktan öpmenin kişinin vücut dokunulmazlığını ihlal ettiğini ve eylemin TCK nın 102.mad. 2 yıldan 7 yıla kadar hapis cezası öngördüğünü,cinsel saldırı suçunu oluşturduğunu kaydetti.Yemin olsun kimseyi öpersem ve öptürürsem.. uzak durun benden.. Ne olur ne olmaz


*** Birinin sayfasına girmek istiyorsunuz . Bir büyükçe yazı facebook'tan " ÜZGÜNÜZ, BU SAYFAYA ULAŞILAMIYOR ".... Yani silinmişsiniz belli ki ve yasak konulmuş şahsınıza.. Önemli değil ,olsun ama o saygısızlığa şu facebook'un kibarlık dolu uyarısı güzel.. ÜZÜLME FACEBOOK kardeş...O zaten çivilerle,iğnelerle,salvalorla dayanamayıp patladı.. Yerlerde şimdi... Özüre ve üzülmeye gerek yok :)))

" Ölüyoruz !! ", " Öldüm be !!! " .. " Ölüyorum !! " deriz demesine de; hala yaşamaktayız nedense .

*** Sen kraliçesin ya ; dengin krallar.. Aklına bile gelmez soytarılar, soytarılarınız..." Kralını takmam, uğraşmam soytarıları ile" diyen zihniyetler.. Kendince gelin güvey olanlar.. Oysa sizler var ya sizler gazelin yapraklarısınız..Kendi hayal ambarınızda yaşarsınız..Oturursunuz vitrindeki tahtlarda hayallerinizde.. Açın gözleriniz hey müsvedde vitrin güzelleri.. Bakın nasılda kırılmış vitrin camlarınız; paramparça cam kırıklarındasınız yerlerde küçücük.. Karınca kadarsınız ; her an çiğnenecek ayak altlarında ..


*** Yanlış gördüğüm ahlak dışı olaylarda fikrimi şu veya bu tarzda bırakın onun bunun duvarında paylaşmayı; şehrin tüm duvarlarına yazarım. !!!! İsteyen okur,isteyen siler..Hepsine EYVALLAH !!!
*** Alçak gönüllü olmak çok onurlu bir haslettir. Ancak gönlünüzü unutup da sakın ha ALÇAK olmayın
*** Sever veya sevmezsiniz;takdirinize bağlıdır. Saygı ise mecburiyettir. Yaş,konum,cinsiyet,ünvan,sıfat kriterleri esas alınmaz. Sadece yaşına binaen değil doğuşundan itibaren yaradan aşkına insanların hakkıdır.Ancak;başka özellikleri ile anlam kazanır. İlişkilerini şahsın yaşlı oluşunda saygıyı tehdit ve şansı olarak kullanmak onur kırıcı bir eylemdir..
*** ŞAHSİYETİNE DEĞİL DE SADECE YAŞA GÖSTERİLEN SAYGI ONUR KIRICI, AŞAĞILAYICI BİR DAVRANIŞTIR..
*** Biri karşısındakinin farklı tertemiz yoğun sevgisinden mutluluk duyuyor ise bir yaşanılasıca hikayenin ilk satırları yazılmaya başlanmıştır.
*** hakkı olan takdirlere mazhar olanlar,baki olan insancıllıklarından dolayı daha da mütevazi olurlar
** Benim zulam, her salvoya karşılık verip alt edecek kapasitededir.
*** İki kişi arasında yaşanan olayları tek taraflı dinlemek ve taraf olmak çok yanlış bir fiildir.
*** Gönüller de olmakla kelimeler de olmak çok farklıdır. dökülen dillere aldanmayın.
** Kavga ederim delikanlıca, ürkmeden, razı olurum olmam ama asla çekip gitmeden..
*** Karşındakinin medeni,nazik temennilerini bile yanıtlamaktan imtina edenler;nezaket kurallarından yoksun görünüşlerinin aksine kaba saba sıradan insanlardır.
** elbette ki az şey ile çok şey anlatmak makbul ve mümkündür. ama öyleleri vardır ki satırlar yetersizdir.senin bir gözlerin anlatımı ciltler dolusu.ne yapabilirim ki..
*** İleride ne ve neler olacağını bile bile ; karşınızdakine her defasında hoş görülü davranmak zaaftır.
*** Gönüllerde yer işgal edemeyenlerin ; saltanatları geçicidir.
*** Halihazır da deruhte ettiği vitrinsel görev ve işgal edilen makamları armağan edenleri unutup ; mağrur ve kaprisliğini bertaraf edemeyenler tahttan düşünce ne olduklarını anlarlar.
*** Muhabbetler gülüşlerimizle desteklenip doyumsuzluğa ve derinliklere ulaştığında anlamlaşır ve geleceklere köprü oluşturur
***Daima doğru bir teşhistir " İlk görüşteki oluşan intibaalar !!" .Sonradan;. kendini allar ,pullar, olayları ,yaptıkları ile ; belki de nezaketinizin,duygusallığınız ve merhametinizin aldanışları ile yanılgılara düşersiniz.. Ama gel zaman git zamanlar da o ilk intibanız da ne kadar isabetli düşündüğünüzü yaşarsınız.
*** Her yazılandan; ortalığa veya sahifelerde yapılan paylaşımlarda kendi üzerine manalar yükleme ve neden niçinlere kendince kaftan giydirme alışkanlığında olanlar; evhamla kıvranan,hasta ruhlu kişiliğe sahip ; kendilerini kaf dağında gören zavallılardır. 
*** İki kişi arasında yaşanan olayları tek taraflı dinler ve taraf olursanız günaha girmiş olursunuz.
*** Gönüller de olmakla kelimeler de olmak çok farklıdır. dökülen dillere aldanmayın.
*** Kendince kraliçelik taslayan ve etrafındaki menfaatkar şak şakcılarla uğraşmak, dize getirmek olağanüstü keyfim ve uğraş alanımdır. Ancak; gerçek kraliçeleri ise baş tacı yapmaksa onurumuzdur...
*** Bir kişinin gönünde yer etmişseniz; girdiğiniz yolda sezdirmeden onlarca kişiyi kazanmanıza vesile olduğu gibi; kırılmış ve size güveni bitmişse elinizde mevcut onlarcasından fazlasını kaybetmenize sebep olacağını unutmayınız...
*** Kendi kendilerine hem gelin ve hem güvey olma sevdasındaki kişiler ; sadece kendilerince balonlarına üfleyerek çıktıkları yükseklikte bir iğne ucunun temasıyla patlarlar.
*** Hizmetlerini ileride girecekleri politik arenada portföy oluşturmaya alet edenlerin menfaate dayalı bu düşünceleri yıkılmaya mahkumdur.
*** Yaptığı hizmetleri allayıp pullayıp; basını da arkasına alarak deklare ederken vitrin mankenliği icraa edenler sadece o vitrinde palyoçalık yapmakta ve insanları güldürmektedirler.
..


*** hep çalıyorsun, söylediğin bir şey yok .. enstrümantaller gibi
*** artık düşlerim, umutlarım takılsın kalsın tel örgülere.. veya dört duvar arasında mahkum edilsin ağırlaştırılmış müebbetlere.. uygulanmasın asla denetimli serbestlik hakkı bile..
*** umutlarımı gizli kuytularda yaşamak, hep yolunu gözlemek yordu yüreğimi.. artık ya dönüşmeli gerçeklere ya da terk etmeli binip sonsuz vakitlerin sandalına..
**** düşlerimiz birleşmeli düşlerde..çıkılan yolculukta yaşanacaklar görülmeli bir bir..köpüklerinde zamanın tablolara imzalar atılmalı..ve görülen tesbitler gerçeğimize taşınmalı....
*** Belediyelerle, şehir plancı ve mimar,mühendislerle görüştüm.. Sağ olsunlar; kırmadılar beni.. Yeni bir şehir planı hazırlıyorlar... Bütün yollar sana çıkacak !!!


( Biraz Hiciv ..biraz Aforizma.. Biraz Tuz Biber ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.