Erkek hegemonyasının hüküm sürdüğü yaşadığımız topluma hizmeti şiar edinmiş değerli hanımefendilerin varlığından büyük bir gurur ve mutluluk duyan, her zeminde bunu işaretle isimlendirerek anlatan , kendi çapında destekleyen takdir eden biriyim. 

                                      Her gün bu yola mesailerini sarf etmek üzere çıkanlar malumdur, olmalıdırlar da.. Kadınlarımızın müşkülleri ve uğranılan onca darp,celp,taciz, tecavüz yanı sıra dışlanmaları, söz sahibi olamamaları oldukça hazin bir tablodur. işte o tuvallerde asılı kalmamak için sahaya inen bayanlarımız bizim bayrağımız olacaklardır.

                                      Şu an sözüm asla politik kulvarları kast etmek değildir. içinizden elbette o kulvara geçip hizmetlerine ülke bazında devam edecekler olacaktır, olmalıdır.da.. Onlar zaten kendilerini belli edecekler veya vatandaşın gözlemleri ile ortaya çıkarılacaklardır.

                                      işte o zamana kadar, bu topluma hizmeti gönülden arzu eden hanımefendilere acizane tavsiye ve teklifim , ilimiz dahilinde fıtratımızda olan kıskançlık,çekememezlik,hasetlik gibi menfii halleri bırakıp tamamiyle gönül birliği içinde el ele vererek bir araya gelmenizdir.
                                    
                                      Karalama ve çekememe üzerine hiç bir zaman hizmet üretilemez. Münferit başarı ve hizmetlerin pek de anlam ifade etmeyeceği malumdur. Gelin, mevcut veya kuracağınız toplumsal sivil örgütlerinizin çatısı altında toplanınız. el tutunuz o kadar ihtiyaçlılara...Ama öncelikle birbirinizin elini tutunuz.

                                      Hizmet fiziki görünüş, mevki, makam,diploma ve varlıklı olmakla alakalı mefhum değildir. Oluşturun bir kadınlar ordusundan platform bizler emirberiniz olalım. yeter ki hasetsiz kinsiz kıskançsız olunuz. O zaman şu partisi, bu ve o partisi müntesip ve seçicileri yanınızda olmaya mecbur kalacaklardır
                                   
                                      Hadi delikanlıca, gönülleri hizmetle yanan ,bu yola baş koymuş saygıdeğer, eli öpülesi hanımefendiler.. sarılın birbirinize.. sizlerin elinizin değdiği her şey bu memlekete hayırlar getirecektir.

                                      Kiminiz sadece özellikle kadınlarımızın makus talihlerini,yenmelerine yardımcı olarak erkeklerle eşit haklara sahip hale gelmeleri açısından; cebinizden maddi imkanlarınızı ve mesailerini sarf ederek ,beklentisiz yollardasınız. Kiminiz şahsi tatminkarlık, kiminiz sosyal kimlik edinmek; kiminiz ise portföyünü zenginleştirerek siyasi basamak olarak yatırım yapmak üzere bu yollardasınız.

                                       Hangi içsel ve istikbalinize matuf saik içinde olursanız olun; hemcinslerinize hizmetleriniz muteberdir. Ancak; politize olan sivil toplum örgütleri asla her kesime yani yeküne hitap edemez. afişe olunan partinin dolaylı hizmetkarı olurlar.siyaset bir bakıma insan kullanma sanatıdır.Bunu göz ardı etmeden hizmet üretirseniz kalıcı ve makbul olacaktır. 
                                
                                       VE İNANIN SİZLERİN İÇİNDEN SEÇMEYE MECBUR KALACAKTIR BU DÜZENİN TEK SEÇİCİLERİ VE KONSEYLERİ.. İZLENİYORSUNUZ,İZLENECEKSİNİZ UNUTMAYIN BUNU.. YOLUNUZ AÇIK OLSUN BU GÜNÜN EL TUTAN,CANSİPERHANE HİZMETLERE KOŞANLARI..

                                       İçinizde illaki önce ben en önde olmalıyım diyerek kendini vitrinleştirenler elbette vardır,daima da olacaktır. Çoğunluk onları diskalifiye etmeye yeten güçtür. Ayıklayın, canı yürekten bu yola baş koyanlar bir araya gelerek bir çatı altında toplanın. Böylece daha büyük kalıcı ve ses getirici projelerin sahibi ve uygulayıcısı olun. Toplum bu asil kadınlarımızın daima yanında olacak basireti gösterecektir.
                                        
                                        

                                   
( Önde Olan Kadınlarımız başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.