Tüm dünyanın seyirci olmaktan utanmadığı ve biz Müslümanlarınsa boynuna vebal olarak duran Filistin davası.Gaddar, zalim, merhametten yoksun, canavarlaşmış şımarık Yahudiler yıllardan beri Filistinlilere zulmediyor,biz bakıyoruz. Kadın, çocuk ve yaşlı demeden katledip, durmadan başlarına bomba yağdırıyor,biz bakıyoruz. Daha dün plajda oyun oynayan dört Filistinli çocuğun üzerine kilolarca bomba yağdırıldı hala bakıyoruz.Azılı katil devlet İsrail'e ses çıkarmamak nereye kadar? Allah'ın gazabını bekler tavır içerisinde olan İslam alemi ne zaman uyanacak? Rabbim bizlere akıl ve merhamet versin. 
 
        Yahudiler, aşırı hırslı, şeytan kadar kibirli, hile ve fenalık yapmaktan adeta  zevk alan, kendi ırklarını diğer ırklardan üstün gören zalim bir millettir. Yahudi milletinin Müslümanlara karşı ne derece düşmanlık besledikleri bir ayette şöyle ifade edilmektedir: “İman edenlere karşı düşmanlık yönünden insanların en şiddetlisi olarak Yahudileri ve Allah'a ortak koşanları bulursun.” (Maide Suresi 5/82)
 
       Birçok peygamberi şehit eden Yahudiler, Dünyadaki  tüm entrika, desise ve hilelerin başını  çekmiştir. Bu hâl, Asrı- Saadet’ten beri devam etmektedir. Yalancı peygamber İb-i Sebe, Hz. Osman'ın katili Yemenli  el-Gafikî de Yahudi idi. Bütün entrika, desise ve hilelerin arkasında  hep onlar var,oluyor ve olacaklardır.Yeter ki bizler bunun farkına varıp uyanık olalım.Hiç bir şey yapamıyorsak; Yahudilerin, içi müslüman kanı dolu  ürünlerini proteste edelim.Almayalım,aldırmayalım. 
 
      Osmanlı devletini mağlup edemeyen Batılı güçler; yıllarca plan yapmış, parçalamak için tefrika çıkarmış ve maalesef bunda da başarıya ulaşmışlardır. Arapları Osmanlıdan ayırdıkları gibi,  onları da  parça parça etmişlerdir.   Bugün başta Filistin olmak üzere dünyanın bir çok yerinde yaşanan zulümler ve katliamlar karşısında dünyanın seyirci, Arap aleminin de sessiz kalması şuurlu Müslümanları derinden yaralamakta ve vicdanlarını sızlatmaktadır. Birçok Arap ülkesinin milyarlarca dolarının yüzde ellisi Musevilerin elinde olan Amerika bankalarında olması ne acı bir durumdur.
 
      Tarih boyunca Yahudi milleti, hile, fitne, haset ve hırsları yüzünden yanına yanaştıkları milletler tarafından horlanmış ve kovulmuştur. II. Murad zamanında Fransa`dan kovulan Yahudiler ile 1492`de İspanya’dan kaçan binlerce Yahudi Osmanlılara sığınmışlardı. Kanuni Sultan Süleyman zamanında sadece İstanbul`da kırk bin civarında Yahudi vardı.
 
     Osmanlının çok sıkıntılı döneminde, Yahudiler Filistin topraklarından bir miktar alabilmek için yüklü miktarda İngiliz altını teklif ettikleri halde, Abdülhamit; “Biz o toprakları kan dökerek aldık, ancak kanla geri veririz” diyerek tekliflerini reddetmişti.   Maalesef daha sonra, Filistinli Müslümanlar topraklarını Yahudilere satarak İsrail devletinin kurulmasına zemin hazırladılar.29 Ağustos 1897'de Yahudilerin ileri gelenlerinden Dr. Herzl’in başkanlığında İsviçre'nin Basel şehrinde toplanan Yahudiler, Filistin topraklarını satın almayı ve orada bir devlet kurmayı planlamışlardı.
 
         Abdülhamit'in tahttan indirilmesi ve İttihatçıların iktidara gelmesiyle Osmanlı devletinin bölgedeki hâkimiyeti tamamen ortadan kalkmış oldu. 1904 yılında ölen Dr. Herzl'in hayali, ölümünden 44 sene sonra gerçekleşmiş oldu. Çok zengin, hilekâr ve riyakâr bir Yahudi olan Emanuel Karasu hem Sultan Hamid`e hal’ kararını tebliğ eden heyetin reisi; hem de tehcir kararını veren Talât Paşa`nın bankeri idi.         Sultan Abdülhamit tahtan indirilince Emanuel Karasu Abdülhamit’e şöyle demişti: “Siz yüklü miktarda altın teklifimizi reddedip toprak vermediniz, ama biz oraları çok cüz’i bir para ile satın aldık.”
 
         1870’li yıllara kadar bulundukları her yerde horlanmış olan Yahudi milleti nihayet II. Dünya Harbi’nden sonra bazı devletlerin de desteği ile 1948’de yeniden devlet olarak sahneye çıktı ve böylece Anadolu’da yaşayan Yahudilerin ekserisi İsrail`e göç etti.
 
         Bugün Yahudilerin yaptığı katliamlara destek veren veya göz yumanlar, unutmasınlar ki, onlar, büyük fitnelere sebep olup, dünyanın başına bela olacaklardır. Bu durum Allah'ın hem dünyada hem ahirette azab ve gazabına tutulmanın aleni yoludur.Müslümanlar olarak birlik olmaktan başka çaremiz yok.Yahudileri ve hristiyanları kendimize dost edinmeyeceğiz.Onlara karşı daima uyanık olacaz.Yeri geldiğinde her anlamda cihat etmeliyiz.Yoksa onlar vurdukça biz susup eyvahlanacağız. Bir hadis-i şerifte şöyle buyururlar: “Sizler (Müslümanlar) Yahûdiler’le umumî bir harp etmedikçe kıyamet kopmaz. Hatta arkasında bir Yahudi bulunan taş: “Ey Müslüman! Şu arkamdaki Yahudi’dir onu öldür!” der.”
 

           Yüce Allah'ım Filistinli kardeşlerimizin yar ve  yardımcısı olsun. Katil Yahudileri her anlamda protesto etmeliyiz.Ey Allah'ım! Onları Kahhar isminle kahreyle.Amin

( Eli Kanlı Katil İsrail başlıklı yazı Arzeni tarafından 17.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.