** düşünceleriniz neticesi üretilmiş, sınanmış, muteber deyişlere, duyguların da payı ilave edilmelidir.
***insanlar varlıkları anlam ifade edenleri merak ve takip eder; sorup soruştururlar.
*** Hizmetlerini aşırı reklamlara dönüştürenler sadece kendilerini tatmin peşinde olanlardır.
*** sevgi dünyanın en büyük nimetidir. bazılarına kucak dolusu sunulan,arz edilen sevgiler, mendil açılmamış olsa bile diğerlerine de minnacık da olsa taksim edilmelidir.
*** İnsanları aşağılamayı,kırmayı düstur edenlerden etrafına pis kokular yayılır. ve onlar daima itici tipler olarak göçüp giderler ebediyete..
**** Sahip olduğunuz halıhazır durumlarımıza güvenerek hareket eder, kırıcı ve baskıcı olursanız bir gün aslınıza rucu ettiğinizde pişman ve mahcup olursunuz.
**** Başkalarını olur olmaz tenkit edenler,, kendilerine öncelik vermelidirler.
*** Bir insan ederini iyi bilmelidir. ederinin dışında kendine özellik ve uğraşlarla rol biçip oynayanları kimse seyretmek için bilet almaz.
**** kusurlar ayan beyan ortalıktadır. onların müşahedesinde bulunanlar, kendilerini de unutmamalıdır.
**** hüsnü kuruntusu olanlar sağlıklı ruhsal bir yaşam sürdüremezler.
**** infak illa da maddi servetler için geçerli değildir.Yetişmiş kişilerin bilgi ve beceri birikimlerini toplum yararına infakı gerekir.
**** Her daim , köşelerinde meşhurlaşmış kalemlerin makalelerini paylaşmayı adet haline getirenler o bakış penceresinin ezbercisi olarak yaşarlar.
*** Kendi kesenizden bir kaç kişiye iftar yemeği vermek, başkalarının sponsoru oldukları davetlere önderlik yapmaktan daha makbuldur.
*-** deyişler yaşanmışlıklara,tecrübelere dayalı ortaya atılmıyorsa bir anlam ihtiva etmezler.
**** size veya karşınızdakine , ağır gelindiği görüldüğünde, ne yük olun ne de yük edin.
*** *vicdansız* diye bir sıfat uydurmadır. Her insan da vicdan vardır. kimi esiridir vicdanının kimisi ise kötüye kullanmakta mahirdir.
*** Hiç kimseden özel ilgi beklentisine girmeden yaşanılması öğrenilmelidir.
*** Kendisi ile yarışmayı düstur edinenler hedeflerine vasıl olurlar.
****Kimileri tılsımda, kimileri tılsım denince tırısta..
*** Mesleğinizden gocunmayınız..Hangi işle iştigal ederseniz edin; özveri ile hakkını veriyorsanız siz makbulsunuzdür.
*** Özlediklerinize,canlarınıza kavuşmak için hareket ettiğinizde bir heyecan sarar .O ara arkanızda bırakılanlara ; mesafe uzadıkça özlemleriniz de artmaya başlar. Böylece mekik dokursunuz özlemlerde ve hiç bitmez yaşamınız boyu..
**** Huzurlu bir hayatsa aradığın, Allah a sığınmalısın..



** Akıllı ol akıllı
kör halinle
karışma her işe
şeytan efendi
görmeden bilmeden
halt yeme
otur oturduğun yerde
girme içime kör halinle
uydurma beni kendine ..


otur oturduğun yerde
başıma iş çıkarma
boştan yere
gelme üstüme
o gözlerinle
kapat, yum işte
ne olur ne olmaz
severim belki de
uğraşamam seninle


( Minnacık Sevgilere başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.