gövdesinde alıç dallarıyla."
"29 harflik alfabeye,29 harf daha eklesende isim bulamazsın ekmeğin sıcaklığına."
"Çarşıya döndü umutlar;indirimli alışverişlere endeksli,kampanyaları ve taksikleriyle."
"Sıra sed de ey hüzün: Bir adak kurbanı marifetindesin artık."
"Bir kedi yürüyüşü emsaldir olimpiyatlarımıza ki,sen uçan araba gördün mü?"
"Başladı bitti olmaz! Bir şehir var daha; "Suyun grağı"."
"Hani yorulmak var dı akıl ötesi sicimlerinde."
"Mavidir,yeşildir avuçlarıma dolan ateş kına yakmadan kırmızılarıyla."
"..ve ocaklar ocakla,uzaklar dil ve gözboylarında haberci hep."
"Başa dön yeniden,serbest atışlarla geçerken parkları."
"Bulvarlara yapışmış araçlar var,yürümeyen,alternatifsiz."
"Bie ikbaldi şeker,damağımıza elzemsiz takılmış."
"Yani sırf kokuyduk, korku olduk ecinnilere karışmış çaresizliklerle!."
"Diye saydım işte,çağırmadam bul beni."
"Dokunmadan anla,projesiz ve keşifsiz."
"Daha da sayarım da,endazesiyim güzelliklerin,gark olma,gör..."
( Sırasız Anekdotlarımdan başlıklı yazı üftade tarafından 12.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.