[if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

SEN DE YAZ ;

 

Ne güzel bir site ismi,

 

Ne denli geniş çağrışımı olan bir başlık,

 

Ne sevecen, ne şık bir algılamaya sahip bir slogan.

 

Uzun zamandır bu konuda yazmak istiyordum. Sitenin eski adını şahsen çok seviyordum, genel anlamda yukarıda özetlemeye çalıştığım ana perspektife istinaden.

 

Yönetimin, daha doğrusu site imtiyaz sahiplerinin bir tasarrufudur isim değişikliği ve elbette ben de saygı duyuyorum. Diğer taraftan yaklaşık dört yıldır site üyesiyim, çok nitelikli anlarım geçti artısıyla eksisiyle.  Zaman zaman farklı düşünsem de toplam sürece baktığımda sanatsal yönetim bağlamında fevkalade bir sitede yazdığımız kanaatindeyim. Bir üye olarak görüşlerimi aktarmayı sosyal sorumluluğumun gerekliliği olarak görüyorum.

 

Samimice ifade etmek gerekirse bu isime ısınamadım, daha doğrusu ilk sevecenliği bulamadım. Ayrıca benzer algılamalara müsait çok sayıda sosyal paylaşım sitesi var. Önemli olan tabii ki site içeriği lakin ben de şekilsel açıdan yaklaşmıyorum. “ Sen de yaz” dahiyane bir buluş, çok sevimli ve özgün bir anlamı haiz.

 

Her ne kadar metin bölümlerinin ziyaretçi sayısı çok sınırlı olsa da okuyacak arkadaşlarla düşüncelerimi paylaşmak istedim. Kim bilir belki de site yönetiminin farkındalığını bir başka açıdan artırmış olabilirim. Altını çizmek isterim ki bunlar benim sadece şahsi düşüncelerim, yeterince içimde taşıdım, görücüye çıksınlar istedim :)


Site isminin "edebiyat" kelimesini içermesinin sanal ortamda, sosyal paylaşımda sağladığı çeşitli avantajları elbette tartışılmaz. Yine de "sen de yaz" isminin albenisine istinaden bu artıların feda edilebileceğini düşünüyorum bir şekilde :)

 

Saygılarımla,

Mehmet Çağatay Ünlütürk

( Sen De Yaz başlıklı yazı MCU :) tarafından 9.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.