Bir gün kalbimi fetheden o nazlı yâre selam verdim.

İçimde açmış olduğu yaraları gösterdim.

"Şifası yok mu?" dedi.

"Sen öpünce geçer." dedim. Sözümü bitirmeme fırsat vermeden gelip öptü. Yaralarım yârin dudağıyla hemen iyileşti.


"Merhaba hep seveceğim kadın."dedim.

 "Söz mü?" dedi ve ardından ekledi "Beni hep böyle sev." dedi.

"Seni sevmeyi bırakmam ki!" dedim.

"Bırakma!" dedi.

Sen yeter ki iste, Rabbimden ömür diler seni bütün ömrümle severim .Sen yeter ki talip ol bana, ben o talebi yerine getirmem mi?

Aşkın Kaptan halidir bu, kalpten yaşanır. Bu aşka kendini kaptıran gelip demir atar kalp iskeleme!

Oysa bütün aşkların bağlandığı tek bir aşk vardır. O da kişiye özeldir.


"Ben sende asla eksik kalmayacağım." dedim.Ve bunu bütün samimiyetimle ona söyledim. O da bütün samimiyetiyle cevapladı hemen "Ben seninle tamım,  eksik olma sakın."  Ne münasebet canım, seninle tam olmaya geldim. Tek... yek...

Bu diyalog hoşuma gitmişti.

Mağrurdum ondan dolayı.

Mesuttum.


"Seninle gurur duyuyorum."dedim.Bunu defalarca bana ispat etti ve içimden geldiği gibi konuşuyordum onunla.  Aklımdan geçeni direkt söylüyordum kalbimden geçeni direkt hissettiriyordum ona.  O da cevap verdi hemen "Benimle gurur duy!" dedi ve çok içten bir kahkaha patlattı.Sesi içime işledi, yüzüme yansıdı, gözüm gülümsedi. İçim aydınlandı birden. Onu fark edince anladım karanlığımı.


"Gülmen hoşuma gidiyor ." dedim .

"O zaman ben de hep gülerim." dedi. O kadar fettan şeyler söylüyordu ki, o kadar kulağa hoş geliyordu ki, o kadar olur.


Dayanamadım "Seni seviyorum." dedim.

O da "Ben de seni seviyorum." dedi. Hercai yüreğim hercümerç oldu. Onu daha bir sevmeye başladım. Daha bir sevmeye başladım onu. Daha bir mutlu oldum. Daha bir umut besledim yarında dair. Ona dair daha güzel hisler büyütmeye başladım.


"Sen olmasan ben ne yapardım." dedim biraz da yüzümü ekşiterek. Yüzünü ekşitme kahve gözlüm "Asıl sen olmasaydın ben ne yapardım." dedi.

Ne yapacağımı bilemedim.

Tuttum onu sevdim.

( Beni Hep Böyle Sev başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 8.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.