Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  ofh.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklüğü:  55.1 KB (Kilobyte)
ID:	6765


*Çocuklukta, çocuk gibi yaşamamış olmak ileride ciddi psikolojik sorunların ortaya çıkmasına neden olur. O nedenle çocuklarınıza, çocuk gibi davranın ve çocuk gibi yaşamalarına izin verin.
*Senin söylediğin doğrular, karşındakinin yanlışları olabilir.
*Kendine karşı dürüst değilsen, başkalarına karşı dürüst davranmaya çalışman rol yapmaktan başka bir şey değildir.
*İmkansızlık, imkansızdır.
*Yanındaki karşına mı geçti? Üzülme! Ya arkadan bıçaklasaydı!
*Geçmişteki dertleriniz, bugününüzü ve yarınınızı karartmasın.
*Ağlamak için bir neden arayanı, kolayca bir dert buluverir.
*Beni seviyorsan, benim için ölme; benim için yaşa.
*Aç hayvan tuzağa kolay düşer; insan için de bu geçerlidir.
*Sizin hakkınızda konuşulmasını engellemeye çalışırsanız daha fazla ve zevkle konuşurlar. Hiç karışmayın konuşsunlar, onları bu zevkten mahrum bırakın.
*Bir insanı yaşarken öldürmek isterseniz, ondan umutlarını alınız.
*İçi kara olandır, kara kediyi uğursuz kabul eden.
*Giden gününü geri getiremezsin, hiç olmazsa bugününü kaybetmemeye çalış.
*Kendinden nefret ediyormuş, fakat beni çok seviyormuş! İnanayım mı?
*Büyük kafalar yok olunca, küçük kafalar kendilerini çok büyük görmeye başlarlar.
*Sebepsiz sonuç aramak, boş bir işle uğraşmaktan başka bir şey değildir.
*Bir günlük ömrün, üç gününü kavga ederek geçiriyoruz!
*Hiçbir şeye şaşırma. Eğer şaşırırsan seni şaşırtacak şeyler hızla artar. Öyle ki gün gelir şaşırmaktan yaşamaya bile zaman bulamayabilirsin.
*Yönetenleri de yöneten birileri varsa, vay o yönetilenlerin haline!
*Birini fazla büyütürsen, ilk önce seni küçük görmeye başlar.
*“Beni sattı!” diye yakınıyordu. Oysa satan kişi onun için daha önce “Beş para etmez!” diyordu.
*İnsanı hedefine ulaştıracak olan küfür değil, fikirdir.
*İnsan olmayı becerdiysen, başka bir şey olmasan da olur.
*Yasaları çiğneyenler çoğunlukla güçsüzler, fakirler, işçiler değil; güçlüler, zenginler ve patronlardır.
*Birlikte yolculuk edeceğin kişilerin önce yüreğine bak, sonra edebine…
*Siyasetçileri ahlâktan yoksun olan ülkeler için felaketler kaçınılmazdır. Çünkü siyaset çamurlaştıysa ülke bataklığa dönüşmüş demektir.
*Her hayat öyküsü ilginçtir ve en az bir okuyucusu vardır.
*Bilmediğinin farkında olmanın değerini, her şeyi bildiğini zannedenlere anlatamazsınız.
*Etrafınız açgözlü insanlar tarafından sarıldıysa, demek ki siz aç kalacaksınız.
*Yanlışı savunduğunu görünce, yanlış adam olduğunu anladım.
*Camın kirliyse dışarıdaki manzara istediği kadar güzel olsun…
*İçinde konuşan bir ses duyarsan, bil ki o vicdanındır.
*Hırsızın yüzsüzü, mal sahibini utandırmayı bile başarır.
*Her şeyin sahtesini yapabilirsiniz ama sevginin asla…
*Her hata bir tecrübe kazandırmaz. Hatalardan ders alınırsa tecrübe edinilir.
*Önyargı, sağlıklı düşünmenin önüne örülmüş olan bir duvardır. Bu duvar yıkılmadan objectif, pozitif, yaratıcı düşüncelere de ulaşılamaz.
*Kendi kendisinin bile efendisi olamamışken, dünyanın efendisi olmayı istemek aptallık değilse nedir?
*Sadece oy değil, aynı zamanda seçtiğin o insanlara otorite, güç ve iktidar da verdiğinin farkında mısın?
(Yakında kitap olarak bastırmayı düşündüğüm Oruç Baba'dan Aforizmalar-2 ön çalışmasından alınmıştır.)
( Düşündüren Sözler-12 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 8.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.