Kral var tahta
Soytarılar altta
dört döner
etrafında
ah ulan
yalaka dünya..

**** Çaresizlikler ; kabullenişlerin korkaklığıdır ..
**** takıntılı olmak hastalıktır. iflah olmazsınız ..
**** Keşkelere takılı kalmayın.
**** aldığınız kadar verin. 
**** Uygun zamanlar ona buna ,yani sıradan olanlara; ne pahasına olursa olsun yaratılan zamanlar ise candan sevilen, değerli olan, vaz geçemeyeceklerinize aittir !!
...
**** Kendinizi angaje ederek , mahkum yaşamayınız kimselere..
**** Şımartmayın hak etmeyeni..Bırakın kalsın hoş bir sedada !!
**** aile efradınız dışında,kimse kimseye mecbur değildir.
**** Hiç dövünmeyin..Bazılarını biz yaratırız.

*** Önce insan ol insan.. Yoksa iner havan !!!
**** Sevginizi paylaşmasalar dahi ; siz durmadan özveri ile dağıtınız ..
****Israrcılık; karşınızdakine altında çapanoğlu var hissi yaratır ve sizden uzaklaştırır.
****Şu " isteyenin yüzü bir kara,vermeyenin ise iki kara" sözü ne kadar da moral düzenleyici ..Teskin ,teselli edici antideprasan sanki..
*0**Ağzınıza edileceğini bile bile ; kimsenin karnını ağrıtmayınız .
**** Sevgi üzerine kurulu olan dünyamızda; bunu yaşamak ve yaşatmak; her vesile ile paylaşmak insanlık icabıdır.

**** Öz güven sahibi olmayanlar; her şeye şüphe ile bakarlar.
**** Öz güveni olmayanlar sevgi denizinde değill; sahilinde çırpınırlar.
**** Çeşitli nedenlerden mütevellit gösterilen sevgiler ret edilse bile ; sevmekten asla vazgeçmeyiniz.
**** Hak edeni sevmek ibadet gibidir.
**** İnsan sevgisi ne güzel ,doyumsuz bir şeydir. Bununla dolu olanlar ender kişilerdir.
**** konumunuz ne olursa olsun; şahsınıza gösterilen sevgi ve saygının kıymetini biliniz. Reddettiğiniz sevgilere yarın muhtaç hale düşebilirsiniz .
**** Kimsenin hayatının paraziti olmayın. zırlayacaksanız , dağ başına çıkın.
****Öncelikleri ailesi ve iş olanlar muteber insanlardır.
**** insanların her ahvale alışma yetenekleri yüksektir.

**** olmazsa olmazlara kafa takıp,mesai harcamak hebadır.
**** kendinizce gelin güvey olup havalara girerseniz; o gelinliği de damatlığı da yırtarlar.
**** ilahi aşka amenna. beşeriyette ki aşk kelimesi ise hikayedir.aşk denilen şey, masal işidir.sevgi ve alışkanlık ise baş tacıdır.dikkat edin bakın, yaşadıkları şeye AŞK,AŞIK diyenler uyduruk oyunculardır ve perde kapanmaya mahkumdur.ama sevgiler ölümsüzdür..
**** kendinizi siz değil ; bırakın başkaları çıkartsın tepelere..
.**** Umutlar kiralanmaz asla..
**** ısmarlama siparişlerle elde edilen mutluluklar geçicidir.
**** Ne oldum delisi olanlara hadlerini bildirmekten kaçınmayınızi
****- Taltif ve takdirlere mazhar olanlar; mütevazilik içinde topluma hizmete mecburdurlar.

**** Nezaket insanlık gereğidir. Kim ne olursa olsun; karşısındakinin talebini cevapsız bırakma hakkına sahip olmamalıdır.
**** Hayalleriniz de mesala nız çok olsun !!!
****beyninizi sevindirmek mi istiyorsunuz, hayaller kurun olumlu. çünkü , orası gerçekle hayalleri ayırt edemez.resmedilenlere inanır..
**** Her kişinin rutinleri ve öncelikleri vardır.Anlamaya yarayan ise zamandır.
**** Kolları bağlı hayatın.. Ne yapalım ..
**** okuyun,öğrenin,bilin , ama kendi aklınızı kullanın...
**** bazı şeylerde işin uyanıklığına, çakallığına kaçabilirsiniz. sakın bu fiili aklınızın
**** siz akılsız olabilirsiniz. gidin akıllı insanlara. dost olun. onlarla mesainiz olsun. mutlaka gün geçtikçe size de bulaşacaktır.
****her zaman dikkatli olmak,konuşmak,paylaşmak, sahip olduğunuz zihni ve fikri melekelerinizi açar,denetletir,düzeltir ve pırıl pırıl yapar.
**** ben akıllıyım demek ukalalıktır. herkesin kendince aklı vardır, satın almaya kalksanız satmaz, değişelim deseniz değiişmez. çünkü herkesin aklı kendince en muteber olandır.
*** kim olursanız olun, verilen öğütleri kulak arkası yapmayınız.mutlaka içinde işinize yarayan vardır.
**** hiç kimse ben aptalın tekiyim demez. ona göre dünyanın en akıllısıdır. bunu bilerek insanlarla irtibat kurulmalıdır.


*****duygularınızın kıymetini biliniz. onlar sizi daha güzel şeyleri bulmaya, sentez yapmaya itecektir.
****günümüz insanı para karşısında önünü ilikler, hazır ola geçer.. hadi geçin geçmesine de, madem alışıksınız el pençe divana , şu saygı değer hasletlere de eğilseniz nasıl olur .
sayesinde yaptığınızı düşünmeyiniz. öyle şeyler aklın eseri değildir.
**** En kötü şey; kendine kendince süs vermektir. Bir gün süsler de biter be !! Ve kalırsın meydanda cascavlak .

**** Hapsettim cümleleri dilimde..Açtırma ağzımı sakın ha !!
**** Sustum işte sustum.. Hadi duy bakalım geveze susuşlar da ne duyacaksan.



Bakmayın 
uykulu olduğuma
ben 
uyanığım..









( Ah Yalaka Dünya.. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.