Ah be tabiat
sen bizleri affet
yıllardır ettik içine
pisledikçe pisledik
hep istedik 
hiç bir şey vermedik..
                    


                                          Yine o malum; yılın belli bir gününde ilanla kutlanılan mutad günlerden biri daha. 
                     
                                           "5- Haziran Dünya Çevre Günü ! "... Nutuklar,paneller vs. vs. ler ... Plaket vermeler karşılıklı; alkışlar kimi zaman ayağa kalkıp avuçlar patlatılırcasına.
                    
                                           Her gün yaşadığınız yeri böyle yılda bir günle sembolize ederseniz; onun adı aldatmaca,safsata olur.. Bilinçlendirme değil !!! Hem bir günde sokulan akıl kaç gün gider ki ?
                    
                                            Reklam panoları yine afişlerle dolup taşmaya başladı şehrimizde; şehirler de . Hiç olmazsa bu sektör her gün bir bahane ile faaliyet icraasında. Onca reklam giderleri.. Hoş kimsenin şahsen kesesinden çıkan akçe yok ya !!
                   
                                            Öncelikle yaşam alanı çevremizi ve çevrenizdeki insan müsveddelerinin pisliklerini temizlemek ve diskalifiye etmekle başlanılmalı işe; hemde her gün ."Herkes kapısının önünü temizlerse .... !!! " Bireyler; kendi öz eleştirisi ile  çevresindeki pislikleri temizler ve çöplüğe atarsa; toplumda huzur,mutluluk,refah tesis edilir ve asla " çevre günü " kutlama safsatasına gerek kalmaz !!!
                  
                                           Olacak iş mi yani;Çevremizde bir yığın pislik, müsvedde insan !! Git de çevre gününü kutlan !!!
                 
                                           Çevre gününün şanına layık kutlamalar varmış sızan haberlere bakılır ise ..Sağı solu pislemek,çamurlama faaliyetleri ve ağaç kesimleri artmış bu güne mahsus .
                 
                                          " Doğayı koruyun; o da sizi korusun !!".. Ne güzel afiş ; sadece sloganda kalan .
               
                                           Bizim işimiz, gücümüz; yalan,dolan..Yoksa olur mu pis havamız ve yaşam alanlarımız !!
                                      
                                          Adı : ÇEVREM !! Hep kolladım,gözettim,sevdim .. Kırdın kolumu kanadımı; ama  sen bana ne verdin; hüzünden gayri  ???



Çevre ,çerçeve
neden kırıldı
kapı pencere
ulan hergele
kır,dök,pisle
işin rast gider
yine de 
,nedense !!


( Çevre Ve Çevremiz ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.