AŞK MI  SEVDA MI ????

Ne ezgiler söyler 
dalgalar  uzaklar da
nice umutlar
açar baharlar da!!!

Nişan aldı adam
vurdu on iki den
nişanlandı
vuruldu yüreğinden !!!

                                 SARM : Bir şeyi kökünden ayırmak;  AŞIK  ise iki kişiden birinin ötekine duyduğu özel sevme duygusudur.
                                Birleştirildiğinde iki kelime : SARMAŞIK  olur değil mi ? sevdi, sardı ve aşık oldu .. Netice : Kökünden ayrılış !!! İşte AŞK !!!!
                                Neden ayrıldı kökünden derseniz işte onun da izahı şu : Aşk kelimesi, Arapça aşekadan gelir. AŞEKA, bir ağacı saran, besinini ağaçtan alan ve zaman içinde ağacı kurutarak öldüren sarmaşığa denir. ( Literatür bilgi )  İşte AŞK !!!!  Sen varlığını idame için sarıl sevdana,ye, beslen,sömür ve öldür..  Egoist duygular !! Yok arkadaş yok ,sevmek ömürlük iken ; neden aşık olup ta öldürelim ki sevda yüklü yürekleri !!!!
                                 Ben beşeri ilişkiler de hep öne sürülen,ortaya konulan bu kelimeyi sevemedim hiç.. Taşıdığı anlamlar üzerindeyken !!!
                                Ancak ilahi anlamda Allah'a duyulan kuvvetli ve sağlam  sevgi için kullanılmasına itirazım yoktur asla !!!
                                Aşkın ne çok hali var !!! (Yalın, e , i . de , den ) halleri bilinen !!! Vurun bir de üzerine ;( hava,cıva,sıvı,buhar ) hallerini ..Ve devam edin ; (vay,of,ah,yandım ) hallerini.. Ya en iyisi koyun işte den den işaretini de uğraşmayın boş yere değil mi??                      
                              Hani şu filozof veya  feylezof  , düşünürlerin söylemlerin de yakalar,inanırsınız ya ...Bir de fenomenleri vardır ya ;AŞK martavallarının !!!! Geçiniz siz !!! Köpeğine, bir bardak çay içtiği arkadaşına " AŞKIMMM !!" diye seslenenler oldukça ;ayak altında kalacak veya  ağızlar da çiğnenilen bir  sakızdır bu üç harf !!!!!
                           Aşkı yazmak; senaristlerin işi, masal gibi !! Oyuncuları profesyoneller !! Masallar ise belli .. Ama salonlar dolar, aşk üzerine kitaplar bulunmaz tezgahlarda, biter tükenir.. Hepsi aşka inandırma sahtekarlığı bence.. Allı güllü, pullu simli ,heyacanlandırıcı kelimeler,serüvenler.. İyi güzel de seyri; okuması sürükleyici.. Ama hep bitişler aynı.. Hüsran ve ayrılıklar da ölümler !!! Geçin !!! Bırakın aşk maşk martavallarını.. Yok öyle bir şey.. Varsa da hayallerin ürünü; sevdanın hastalık hali.. Öyleyse bırakın siz aşkları,aşkı amatörce sevdalarınızı yaşayın daha iyi  !!!
           

 Sana dair sözlerim
 konaklıyor hala kağıtlar da !!!
 Lütfedip okusan da ;
çeksek birlikte temize !!!

Ne çok mevsimler
 öldürdüm özlemlerimle !!!
 Gel geriye saralım
 yalan dünyayı makaralara !!!
 Ve ne kadar yaşanmamışlık 
varsa  mutluluk adına
 başlayalım dolamaya kollarımız da !!!!
Zaman  geleceğe çeker
 götürür her şeyi !!!
Gel bırak aşkı
önce öğrenelim sevmeyi !!!!
( Aşk Mı Sevda Mı ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 30.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.