Kaç gün oldu ve geçti gitti işte !!Bu işlerin kaderidir nedense; unutmak,unutulmak !!
Başlar bir şiddetle; ziyaretler,beyanatlar,ahlar vahlar, şudur, bu dur,onca yazılanlar,çizilenler,ağıtlar !!! Bende yazdım kaç gündür, tarifsiz acılarla,gözyaşı,bazen öfke,bazen dua ile.. Ama çıldırmak üzereyim !!!
                   
                             Susmadan,inzivaya çekilmeden; gelişi güzel ,bazı görüş ve demelerimi ,mısralarımı tetkiklerinize sunmak istedim. Efendice,galiz kelimeler çıkmadan başarmalıyım bu günleri .. Ama ;dilerim ki " Soma ... Gel de hesap sorma !!!"""  sloganlaşsın !!!

Açmışsın
onca galeri,dehliz
ocaklar da tedbirsiz !
Belli ki icabet edecek
davetine ölüm 
bre vicdansız,
para gözlü
terbiyesiz !!!!

                             ****** Aslında o kadar kötü değilsin ölüm !!! Nasılsa beklenilen sonumuzsun !! Belki de..şefkatli,dinlendirici,bir büyük anne gibisin !!! Sarıp sarmalayacaksın geldiğinde vakti saati ..Ama böyle,ta yerin dibinde ,kapkara halinle yakışmadı ki !!!!

                            ****** Verilen kader yolunda yürür insanlar ...Kimi düşe kalka, kimi dala çıka, kimileri de kalır bir çukur da !!! Hele kendimiz açtıysak onları; neresi kader bunun ya !'!!
                            
                         ********
 Soluyoruz gün be gün !!! Geçip gidiyor ah la, vah la farkına varmadan an be an ömürler !!! Hazır da bekliyor bembeyaz kefenler !!! Ah şu zamansız, hiç yoktan yere gelen ölümler !!! 

Yıkanır örtüler
Gider çamur
Ya alnımızdaki
kara
vicdanlar da ki
yara
sızısı bağırlar da
nasıl susar ??


" Çizmemi çıkarayım..Örtü kirlenmesin !!! "
Uzan delikanlı uzan
Bırak şimdi çizmeleri,örtüyü
temizliğin imandan geldiğini
İstersen sıç sıçabildiğin kadar
 ağzına sıçılmış zaten !!!


" Baret'im kaybolmasın.. Ücretimden keserler !!" ..
Ya onca ocakta ölenler !!
Baret ocak sahibinin; keser mi keser 
Ya onca giden bedenler
Kimlerin ?
Bedellerini nasıl ödeyecekler !!!
BARET !!!
SONUÇ : BERAAT !!!
AH GEL BE
KIYAMET !!!!!


                       ******* Bitti ya artık Milli Yas !!! Dönülür aynı hamam, aynı tas !!! Her şey yerli yerine marş marş !!! Gitti o kadar kömür karası baş !!! El fatiha !!! 

                       ****** "Bütün acılara dayanılır, yeter ki ekmeğin olsun !! ( CERVANTES) "... Bu öğretilere asiyim !! Ondan girdiler demek ki mavi gözlü kömür yüzlü insanlar ocaklara !!! Ya şimdi düşen onca acılar ocakların da !!! Böyle gömülmektense ; acılar çekmektense açlıktan ölürüz be !!!!


                       ****** Trajediler; ezik,garip,yenik,gariban yaşamların doğurduklarıdır !'!! Ve o trajedilerde acı çekenler daima baş oyunculardır !!!!

                       ****** Her gün çile çekse de insan ; hiç yoktan yere bu devirde bir kömür ocağında bok yoluna gitmek ve gömülü kalmak koyuyor insana !!! 

                       ***** Bir dehlizin karanlığında kapanan gözleriniz; yemyeşil bir ötedeki dünya da hayat bulacak ve unutacaksınız size ihanetlerimizi,affedeceksiniz yine de.. Ve ölümsüz olacaksınız; bekleyeceksiniz sevdiklerinizi !!!!!! 
      
                    ****** " Bu dünya yalnız olarak geliriz ve yalnız olarak ayrılırız !!"... Siz kuralları ve ,değiştirdiniz vecize sözleri !!! Gittiniz,el ele; baka baka birbirinize, kucak kucağa hep birlikte !!!!


Nelere göğüs gerdin
Bir lokma ekmek için
Kömür ocağında kapkara
Neler çektin !!!!
Ah benim kömürden kardeşim
Utanıyorum kendimden
Mahrum ettik, çok gördük 
sizleri bir yaşam ünitesinden !!!!!

                     ******** Acı çektirenler de ; bir gün trajedilerde figüran olarak dahi olsa , rol alacaklardır !!!

                     ******** Mahkemelerimizin verdiği tüm kararlar " TÜRK MİLLETİ ADINA" dır !!! Bu milletin kaç gündür gözlerinden yaş yerine kan akıyor, içi yanıyor ve milli yas ilan ediliyor ise;
maden sahibi , şunun bunun sahibi " AKTÖRLERE" de kanunlar bu millet adına adam gibi kullanılmalıdır. Yoksa bu millet hakkını asla helal etmeyecektir !!!
!

                     ********* Dikin gözlerinizi bulutlara.. Gördükleriniz özlem ve beklentilerinizin sülietleridir 

                     ********* Suçlarını bile bile , suçsuz rolü oynayanlar sadece kendilerini aldatırlar !!!!
( Soma... Gel De Hesap Sorma ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.