***** ((Üzüm üzüme 
             baktı......
            karardı
           tüm bağ,bostan !!

           biz baktık
           bakıştık...
          sarardık solduk
          hiç yoktan !!!)))

***** " Hiç kimse vazgeçilmez değildir !!!"... Hadi oradan be !!! Madem öyle de yıllardır ne pahasına olursa olsun ; neden vazgeçemedim ya 

***** " Hep uykusuzum !!!"... Herkesin uykusu var oysa ki... Ben uykusuz nasıl yaşarım !!! 

***** "Bu günde uykumu alamadım !!!"... Neden ki ; marketler mi kapalı !!!! Sanki uyku satılıyor da !

***** Susun !!!! Bakın susunca ne kadar sakin her şey !! İlla konuşacaksanız kendinizle konuşun !! Geveze susuş işte kendinizce !!

***** Ben hayallerime hiç ulaşıp,dokunamadım !!! Özeller; ne yapayım dokunulmazlıkları var işte !!!

***** Denk al ayağını hey !!! Sen bir kardeşsin; benimse her elim beş kardeş be; heyttt !!!  

***** " Aşk yağıyor.. Aşk için kuduruyorum !!! " Şarkı ya bakın .. Oştt !!! Oşttttt be !!! 

***** " Adını dağlara yazdım !!! ".. Hikaye.. Nasıl çıktın o tepelere,sırt çantan da o kadar boya ile 

***** Elimizdeki parmakların tek tek temsil ve görevlerini anlatırlar da ;herhangi birinin yokluğunda ikamesini söylemezler !!! Örneğin; baş parmak zaferi simgelerken; orta parmak malum.. Ya yoksa; işlevini nasıl ve ne ile yerine getirilecektir 

***** " Öyle zor, öyle zor ki seni içimden çıkaramıyorum !!!" diye tutturmuş solist !!! Zor dur elbette .. Ama bazılarını biraz ıkınarak,hafif bir müshil ilacı ile kolayca çıkarabilirsiniz !!!! Çünkü; o kanalizasyona layıktır !!

***** "Sükut altındır !!! " dediler... Sustum hep..Ne altını ? Borçlandım kuyumcuya üstelik !!! 

***** " Yaşıyorum görünmez hayalinle .. Belki bir gün diye beklerim ümidiyle !!!" .. Hayalinde bile göremediğini ,gelecek diye daha çok beklersin !!! 



 



***Fikirlerimizi,kültürümüzü , güzel haslet ve melekelerimizi bir fidan gibi gün geçtikçe yeşertip,dallandırıp budaklandırarak ; kocaman çınarlara çevirelim. O takdirde; o çınarın gölgesinde çok birey huzur ve mutluluk yaşayacaktır. !!! 

*** Üretilen fikir ve düşünceler toplumca kabul görmüşse artık ebediyete kadar yaşayacaklardır !!!

*** Şahsiyetsiz ve cahilseniz ; eline tokmağı alan vurdukça çok boş ve abes sesler çıkarırsınız !!!

*** Öldükten sonra anılacak olan siz değil;, icraatlarınız, eserleriniz,fikir ve düşünceleriniz dir !!!

*** İnsan bilmediklerinden çekinir ve ürkekleşir !!!

*** Mezkur konu hakkında donanımlıysanız; asla çekinmez ve korkmazsınız..

*** Şayet dürüstçe,saygı içinde karşınızdakini seviyorsanız; bu sevgide kimse art niyet aramaz ve düşünemez !!!! 

*** Allah'ın tartışmasız bu alemi yönetmesi,şekil şemal vermesi ; bizlerin düşünmesi,çaba harcamasına engel teşkil etmez !! 

*** Yanlışıyla ,doğrusuyla;birbirlerini saygı ,anlayış içinde sevgi dolu sırtlayıp gidebilen eşlerin aşamayacakları engelli manialar yoktur 
*
** Yaptığınız yanlışların ve yenilgilerin kıymetini biliniz !

*** Humuslu toprak gibi olan insanlardan sakınınız !!

*** TV de, sinema,tiyatro ve opera da sahnelenen oyunlar hariç: hiç bir hadise de seyirci kalmayınız !!

*** " Yarını iyileştirmenin yolu,bu gün neyi yanlış yaptığını bilmektir !! ROBİN SHARMA "..Genel bir öğüt.. Ama bazı öyle özel yanlışlar vardır ki ,bilmeniz asla işe yaramaz.. Örneğin : BEKARET !!!

*** Bahane ve mazeret üreterek; davranış ve duygularınızı maskelemek sadece sizi yorar ..

*
( Yaşam Heybemden Karışık --5-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.