Siz bu söyleyeceğim sözü nasıl yorumlarsınız bilmiyorum ama açıklamakta fayda olduğunu düşünüyorum.
Şairlik için kimi insan zor der kimisi kolay ama zor olduğunu düşünenlerden birisi de benim. Ben mecburiyetten şairliğe derdimi yazılara dökmeye başvurdum. ''Ne mecburiyeti?'' diye sorarsanız da birçok insanın yaşadığı gibi, tabi ki aşk oldu. Ben platonik (tek taraflı) bir aşkın kurbanı oldum. Üstelik bir sürü sıkıntısını çekmeme rağmen bir kez bile aşkımı itiraf edebilme cesaretini bulamadım. Ben yüzünü bile görsem hatırlayamayacağım bir yari sevdim ve yıllarca acısını çektim. Ki o zamanlarda daha İlköğretim 1.sınıftaydım. Sevdiğim yarin bana yüz vermediğini hatta yüzüme bile bakmadığını fark edince, okulun önüne geçip yemin ettim; ''bir daha kimseyi sevmeyeceğim'' diye. Ama zaman geçtikçe daha da çok bağlandı kalbim o yare. Dayanamadım yeminimi bozdum. Hani Kutsal Kitap'ımız Kur-an'ı Kerim'de de bulunduğu gibi; ''bir yemin bozan, bedelini ödemek zorundadır'' diye. Ben de yıllarca acısını çekerek bedelini ödedim. Daha Lise 2. sınıftayken okuldan eve geldiğimde kendimi odama kapamıştım. Depresyona girmiştim. Kafamda 2 düşünce vardı; birincisi psikopat olup daha da beter hale düşmek ikincisi de şiirden anladığım için şiir yazmaktı. İlerisinin Üniversite okumak olduğunu düşününce şiir yazıp şair olmayı tercih ettim. İşte o gün şair olmanın psikopatlıkla aynı derecede olduğunu anladım. Gerçekten, sonuçlarına katlanıp kalbini dinlemeyi göze almadan şair olunamadığına kanaat getirdim. Ben şiirlerimi yazdım ama o duygular yazıya dökülene kadar o gözlerden ne yaşlar döküldü, o gönülden ne ateşler fırladı ve o beden nasıl yandı, bir ben bir de Allah(c.c)'den başka kimse bilmez/bilemez.

Ben şiirleri yazdıkça parçalandım,
Yazdıkça ümidimi yitirdim ağladım,
Ama kimse düşünmez ki niye ağlanır,
Ben kalbimin ortasına bıçak sapladım...

Ben unutulmaz bir aşkı sevdim,
Değersiz bir kalbe değer verdim,
Ama şimdi kim anlasın halimi?
Ben aşkımı;'' Ufuk Çizgisi''ne serdim...
BeniTan
( Ufuk Çizgisine Yolculuk başlıklı yazı BeniTan tarafından 24.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.