Bu gün bayram.. Yaş 65.. Görmedim ne bayram ne de seyran !! Belediye otobüsleri ile ,bedava artık seyahat bile !!
               
                Çocuk statüsüne yapıldı kaydımız; sevineyim mi,üzüleyim mi bilmem.. Ama durun ; belki de çocuklaştım habersizden ve anlamadan !!
              
                Hüznün içime işlediği soğuk bir sonbahar bitiminde bayram günü bayramlara küstüm yıllar öncesi...
             
                Bu gün bayram  ya !!! Aldı beni karamsarlığın dik alası,hüzün çöreklendi oturdu yüreğime...
             
                Neden bu bayramlar ? Her neyse itirazım yok ta.. Delirtiyor nedense bu bayramlar işte..
             
                 Bayram nedir bilmem, yaşamadım ki hiç...Ondan öksüz,yetim kaldı yüreğim hep.. Parka, kırlara,deniz kenarına,luna parka gidemedim hiç .. Pamuk helva ,o saplı elmalardan şekerli almadılar bana.. Ben hiç yaşamadım ki ne çocukluğumu ne bayramları..Balonlarım olmadı hiç.. Ne de plastik topum..
           
             """"" ”Bu gün bayram çabuk olun çocuklar .....
                      Bayramda hüzünlenir melekler 
                      Gönül alır bu güzel çiçekler
                      Bugün bayram erken kalkın çocuklar 
                      Giyelim en güzel giysileri 
                      Elimizde taze kır çiçekleri ...."
            
                  Hadi tutun elimden biriniz; götürün beni bayrama,şenliklere !!!! Elbise almanıza gerek yok.. Var bir takım elbisem,giyerim onu .. Toplarım çiçekleri de bahçelerden ...Siz;biriniz işte,  balonlar tutuşturun elime..Bir topum olsun.. Yakan top oynayalım.. Belki çift kalede oynarız..Razıyım kaleci olmaya ,topu tutayım hiç olmazsa...Tutun elimden çocuk yüreğim sevinsin,bayram etsin.. Tahteravellinin bir ucuna oturayım ne olur.. Salıncaklara oturtun,sallayın beni..Bulutlara, yükseklere .. Dönme dolaplarda dönsün başım.. Şöforlüğü öğretin çarpışan arabalarda.
               
                 Hadi tutun elimden biriniz; götürün beni bayrama,şenliklere !!!! Bir pamuk helva, bir kaç balon alın, sevaptır. Sallayın beni salıncaklar da; çıkarın bulutlara !!! Tutun ihtiyar ellerimden.. Dolaştırın çocuk bahçelerinde.. Hele bir de 10 dakikası 2.5 lira verin zıp zıpa !!! Gönlümce zıplayıp hoplayayım.. Sevaptır be !!!!

( Götürün Beni Bayrama.. Sevaptır .. başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 23.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.