Evinizde bir kitaplığınız yoksa sâdece izlemeye mahkumsunuz demektir.İzlemek insanı sürüye katar.Karakter olmak içinse okumak,düşünmek ve üretmek gerekir.(2014)



Ömür mağaralarında güvercin yuvası bulunduramayanlar vuslat kokan bir ölümle tanışamazlar.(2014)



Mızıkçılık yaparak oyunun düzenini bozanlar,düzenin oyunlarıyla başbaşa kalarak rûhî dengelerini bozarlar.(2014)



Vesvese meyhânesinde demlenenlerin iyilik havuzları boştur.(2014)



Kendi vicdânını zindana kapatarak ona zulmeden bir kişi her kötülüğü yapmaya adaydır.(2014)



Kavuşmak için atılan her adım yeni bir özlem doğurur.(2014)



Dünyalık çıkarlar için ar duvarını yıkan gölgelere kefîl olanlar yürek âteşlerini hüzün pompalayan hortumlarla söndürmeye(!) mahkûmdurlar.(2014)



Hastalık esnâsında gösterilmesi gereken sabır akıldan çok yüreğe dayanmalıdır ki devâ bulunabilsin.(2014)



Küfür denizini kurutmaya çalışanların alay (istihzâ) okyanusunda gemi yüzdürmeleri mânidardır.(2014)



Arkadaşlar ikiye ayrılır:1-Cisminle ilgilenenler ki bunlar dünyalık çıkarları sona erdiği anda etrafından kaybolurlar. 2-Yüreğinle ilgilenenler ki son zamanlarda nesillleri tükenmek üzere olduğu için koruma altına alınmışlardır.Ulaşabilene aşk olsun...(2014)


Dursun Tiftik



( Yansımalar-15 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 22.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.