***** İlk izlenimler; gelecekteki ilişkilerin seyir sinyallerini taşır !!


***** Palyoçalık ve yalakalıkla samimi sevgiler istihsal edemezsiniz !!!

***** Kötü şeyler cazibeli,işveli ve takrikkardır. O ağa takıldığınız da ve ısrar ettiğinizde ; daha seri ve kalın örülen ağlardan kurtulmanız hayalciliktir. Çünkü; kötü alışkanlıklar daha çok ve çabuk kökleşirler !!! 

***** İşinizi,gücünüzü.mesainizi,yarınlarınızı olumsuz etkileyecek her türlü aşırı ve fuzuli eğlencelere meyletmek ; ilerideki pişmanlıklara kaynak teşkil eder !!

***** Yaşamınızın mümbit topraklarında biten ve olumsuz etki yapan yabancı otları zamanında imha etmezseniz; kalite ve miktar olarak istihsalde idrak kaybı yaşarsınız 

***** Arkasını,önünü,sağını ,solunu ölçüp, biçip, hesap etmeden seversen ; işte böyle tahsili kabil olmayan alacaklar da kalırsın hayattan !!! Ve hayat blançonu zararla kapatırsın !!! 

***** Çala kalem yazar , oynar geçersiniz belli yaşlara kadar !!!! Sonra oturur, incelersiniz !!! İşte artık orada olgunlaşmaya başlamıştır hayatınız !!!

***** Kötü alışkanlıklarla haşır neşir ve kötülüklerle sarmaş dolaş yaşayanların seyir seferleri ; hüsran dünyasın da son bulacaktır !!!!

***** Kötü şeylere müptela olanlar; adeta bir canavar yaratığın ahtapot kollarında ümitsizce çırpınarak helak olmaya mahkumdurlar !!

*****Güzel şeylere alışmak cennet; kötü alışkanlıklar edinmekse cehennem yaşatır insana !!! 

***** Gelip geçerlerken gözümüz ve iç güdü ile takip ettiklerimiz içinde ; ayağa kalkıp saygıyla ceketimizin düğmelerini ilikleyip eğileceğimiz o kadar çok kadınımız olduğunu unutmayınız !!! 

***** Namuslu,şerefli,onurlu,erdemli yaşamayı ailesinden öğrendiğini beyan eden evlatlara sahipseniz; en büyük ödüle layıksınızdır !!! 

***** Bir anne baba için evlatlarının " sizin uğrunuza ömrümü sererim !!" demelerinden daha büyük servet var mıdır !!!!! 

***** Bu kadar hızlı erozyona maruz toplumda; " Ha işte; bu farklı " dediğiniz birilerine rastlarsanız; avuçlarınızdan kayıp gitmemesi için yapmanız gerekenleri asla ihmal etmeyiniz !!! 

***** Görüş ve fikirlerinizi;önceden birilerinin tasviplerine arz ederek ortaya dökmeyin !!!O takdirde fikirleriniz rötuş ve tashihe maruz kalabilir !!! 

****  Ne mutlu ve şanslılar ki ; gençlerimiz gölgesinden istifade edebilecekleri çınarlara sahipler !!!

**** Öyle ezberlerde değil; anlayarak ve yaşayarak sevin !!

**** Kuralsız oynayan kaybeder !!!

**** Avunabilirsiniz !!! Ama kimseyi avutmayın !!! 

***** Samimi, dürüst, sözünün eri,onurlu biriyseniz ; kıyı da köşede kalmış insanlar sizi bulacaklardır !!!

***** Bir konu hakkında o kadar öğüt,nasihat ve uyarıyı baştan test etme düşüncesi; fuzuli yere maddi ve manevi zararlara yol açmaktır !!

**** Sahip olduğumuz en büyük torpillerden biri UNUTMA yetisi ile donatılmış olmamızdır !!!! 



-----------  Kimseye veda da etmem; elveda da demem !!! Çizdi mi çizerim !!!Onun için;Kimseye de GERİ DÖN demem !!!

----------  Gel !! Gönlümün terasından ; temaşa et nadasa bıraktıklarımı !!

---------   Bir kartal kanatlarında ,özgür bir dünyam var hayallerimde tesis ettiğim... Kahkahalar dudak fıskıyelerinde şırıl şırıl..Diz boyu mutlulukların dalgalarında boğulurcasına !!! Ya kendime gelince !!! Neredeler ???

---------   Nereden çıktın be rüzgar ? Esip kasırgalar da uyandırmasaydın ya ; bendeki beni !!! 

--------    " Ben sensiz yapamam !! ".. Sen bensiz değil; BİZSİZ yapamazsın !!!! 

--------  Geçmişle vedalaşmam !! Giden gider,unutmanın anlamı üstünde; umurumda değil !!!

--------   Bu mahşeri kalabalıklar da , meşguliyetlerde bir seni kaybetmedim !!

--------   Fırtına var bu gün caddelerde tersten esen !!! Dikkat et; açılmasın eteğin !! Görülmesin esmerliğinde beyaz, öpülesi gülden tenin !!! 

--------   Kafayı yedi galiba Navigasyon cihazım !!! Ulan nereye gitmek istesem; her yönden ve yoldan aynı yere çıkmakta !!! 

--------- " GIRGIR CAFE !!! ".. İşte işletmecinin kafeteryasını lanse ettiği zekice isim !!! "- Nereye gidiyorsun ? " "- Gırgır'a !!".. " - Ne yapacaksın ? " Cevap : " GIRGIR !!"Başka işimiz yok ki zaten.. Doldur işte geyik muhabbeti ile gününü Gırgır'da,Gırgır'la !!!! Hadi buyurun sizler de GIRGIR'a !!!!

( Yaşam Heybemden Karışık --1--- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 16.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.