Sabır , “Nisan yağmurlarına” benzer.Yeniden diriltir tüm güzellikleri.(2014)




Kaf dağının rezervlerinden çıkarılarak işlenen imgeler daha değerli olur.(2014)




Akıl ve yürek barışmazsa güzîde hilâller doğmaz.(2014)




Gözleri ufuk çizgisinde takılı kalanların yürekleri nârdadır.(2014)




Öfke ışıklarıyla büyüyen sarmaşık, güneşi ortadan kaldırabilmek için planlar kurar.(2014)




Zulmün zindanında bile Allah'a açılan bir pencere bulunur.Yeter ki Yusuf olmak için adaylığını koy.(2014)




Tüneller ikiyüzlüdür.Çıkış kapısıyla vuslatı işaret ederken giriş kapısına ağyâr çağırır.(2014)




Siyâset alçak gönüllü insanların adâleti sağlamak için kullandığı araçlardan biri olamadıkça “Şeytan'ın pisliklerinden” biri olarak kalmaya mahkumdur.(2014)




Kemiğin içindeki aşk iliğini göremeyenler kemiğin dışındaki et parçacıklarıyla avunarak tutku selinde boğulurlar.(2014)




Buz denizinde kalan bir bilincin iç çatışmalarla sarsılan frekansları tüm radarları bozar.(2014)


Dursun Tiftik


( Yansımalar-14 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 11.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.