Yemek istemiyorsan? kardeşinin etini!
Kat'a yapmamalısın,  onun, bunun gıybetini.



HUCURÂT Suresi
Ayet - 12
Ey iman edenler! Zannın birçoğundan sakının. Çünkü zannın bir kısmı günahtır. 
Birbirinizin kusurlarını ve mahremiyetlerini araştırmayın. Birbirinizin gıybetini yapmayın. 
Herhangi biriniz ölü kardeşinin etini yemekten hoşlanır mı? İşte bundan tiksindiniz! 
Allah’a karşı gelmekten sakının. Şüphesiz Allah tövbeyi çok kabul edendir, çok merhamet edendir.


Bir gün boyu kısa bir kadın bazı meseleler sormak üzere peygamberimize gelir. 
Müşkillerini öğrenerek çıkıp gittikten sonra Hz. Aişe:
-Ne kısa boylu bir kadın! Diye söylenir.
Bunun üzerine efendimiz:
Gıybet ettin ya Aişe der.
* Yine Allah resulü buyururlar:
Gıybetten sakının ! çünkü onda üç afet vardır:
1. Gıybet edenin duası kabul olunmaz.
2. Yaptığı hayrat kabul edilmez.
3. Gıybet edenin üzerinde günahlar birikir.
( G I Y B E T başlıklı yazı EŞREF İNANÇ tarafından 3.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.