VAHİTTİN BOZGEYİK ŞİİR YARIŞMASI

Geleneksel olarak her yıl düzenlenen Vahittin Bozgeyik Şiir Yarışması 2014 yılı katılım şartları aşağıdadır.

Yarışmaya katılmak isteyenler şiirlerini ([email protected]) e-posta adresine göndereceklerdir.

Şiirler iki nüsha gönderilecektir. Birinci nüshada gerçek isim yazılı olacak, ikinci nüshada yarışmada kullanılacak rumuz yazılı olacaktır. Rumuzla yazılı olan şiir jüriye verilecektir. Ayrı bir sayfada şairin kısa özgeçmişi ve bir fotoğrafı da gönderilecektir.

YARIŞMAYA KATILIM ŞARTLARI

1- Yarışmanın son başvuru tarihi 31 Mart 2014'tür.
2- Daha önce herhangi bir internet sitesinde yayımlanmamış, yeni şiir olacaktır. Yarışmacı; yarışmaya katıldığı şiiri yarışma bitimine kadar hiçbir yerde yayımlayamayacaktır. Yayımladığı taktirde şiir yarışmadan çıkartılacaktır.
3- 'hece' ve 'serbest' olmak üzere iki dalda yapılacak ve konu serbest olacaktır. Şair yarışmaya aynı dalda iki şiirle katılamayacaktır.
4- Yarışmaya, seçici kuruldakiler ve yarışma koordinatörleri katılamayacaktır.
5- Yarışmanın standart başlığı; "VAHİTTİN BOZGEYİK ŞİİR YARIŞMASI 2014"tür.
6- Yarışmaya katılan şairler; şiirlerini jüri üyelerinin özel e-posta adreslerine kesinlikle gönderemeyeceklerdir.
7- Yarışma adresine gelen aday şiirlerin yazarlarını bildirmeden şiirleri, toplu halde ilgili seçici kurul üyelerine göndereceklerdir (jüri üyesi yazarın kim olduğunu bilmeyeceğinden, daha adil değerlendirme yapılmış olacaktır)
8- Eser sahibinin hakkı saklı kalmak şartıyla eserin tüm imtiyazı Vahittin BozgeyiK Şiir Yarışması'na aittir.
9- Yarışmaya katılan şairler şiirlerini 31 MART 2014 tarihine kadar
[email protected] adresine göndermeleri gerekmektedir.
10- Sonuçlar jüri üyelerinin değerlendirmelerini tamamlamalarının ardından 12 NİSAN 2014 tarihinde ilan edilecektir.
11- Hece şiiri dalında yarışmaya katılacak şairlerin, "mahlaslı" şiirleri yarışmaya alınmayacaktır. Mahlaslı şiirler gönderseler bile; mahlasını silip gönderirlerse değerlendirmeye alınacak ve yarışmaya katılmaya hak kazanacaktır. (Mahlas, şairin adıdır)


ÖDÜLLER

Ödüller; birincilik, ikincilik, üçüncülük ile üç mansiyon ve bir de jüri özel ödülü olmak üzere yedi kişiye verilecektir. Bu yılın da jüri özel ödülü, şairimize eğmeği geçen yaşayan Gaziantep'li şairi yine seçici kurul saptayacaktır.

NOT: Geçtiğimiz yıl tören yapılmamış olduğundan 2013 yılı ödülünü kazananların bröveleri ile 2014 yılı kazananlarının ödülleri, düzenlenecek olan törenle verilecek. Törene katılamayan şairlerin bröveleri ve ödülleri adreslerine posta ile gönderilecektir. Ödüller, plaket ve katılım belgesidir.

SEÇİCİ KURUL

A-HECE DALINDAKİ ŞİİRLERİN SEÇİCİ KURUL ÜYELERİ

1- Abdulhadi BAY
2- Mehmet NACAR
3- Ahmet AYAZ
4- Gülhun Ertilav
5- Ozan EMRE

B-SERBEST DALDA ŞİİRLERİN SEÇİCİ KURUL ÜYELERİ

1- Tamer ABUŞOĞLU
2- Hüseyin TOPRAK
3- İbrahim Halil AYCAN
4- Mehmet ALi DİYARBAKIRLIOĞLU
5- Oğuz TÜMBAŞ

( Vahittin Bozgeyik Şiir Yarışması başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.