SEVGİLİ GÜLER HANIMIN SESLENİŞİ

"Onun adı Güler" isimli yazımı Güler hanım okumuş.
Sevinci sevinç gözyaşım oldu!
O kadar mutlu oldum ki;duygularını,duygularımı,sizlerle paylaşmak istedim.
Bana özel yazdığı yazıyı sizlerle paylaşmakta bir çekince görmüyorum.

Sevgili Ayla'cığım...

Güzel yazını o kadar keyifle okudum ki ne kadar içten gelerek yazıldığını her satırda hissettim.
Çok mutlu oldum!
Tanrı kimseyi arkadaşsız dostsuz bırakmasın.
Ben hastalığımı öğrendiğim ilk günden itibaren,kimseden uzaklaşmayacağıma söz verdim kendime.
Çünkü insan sevdikleriyle sıkıntılarını paylaşabiliyor.
Benim etrafım hep doluydu.
Bazen yakınlarım,mikrop kaparım endişesiyle beni uzak tutmak istediler ama hayır dedim.
Ben bu hastalığı atlatacağım yapacak daha çok işim var diye düşündüm hep!
Hayat arkadaşım ne kadar iyi bir eş,yoldaş,hayat arkadaşı olduğunu bana hep hissettirdi.
Elimi hiç bırakmadı.
O zaman anladım ki,insana eşinden daha yakın hiç kimse yokmuş.
Birlikte omuz omuza bu günlere geldik.
Allah'ın izniyle birlikte yaşayacağımız çok zamanımızın olduğunu düşünüyorum.
Bazen ümitlerim kırılmıyor değil ama bunları yaşayacağım!
Sabırla aşacağım bu zor günleri.
Asıl vazgeçtiğim zaman kaybedeceğimi biliyorum.
Asla vazgeçmeyeceğim.
Senin gibi güzel dostlarımla çok güzel günlerde birlikte olacağız.
Bende sana güzel kalbin için teşekkür ediyor,mutlu günler diliyorum.

Güler...

Bir kez daha Güler hanımı takdir ediyorum her yönüyle.
O gerçekten örnek bir insan.
O her şeye rağmen hayata gülerek bakıyor!

Her ne kadar iç sesinin çığlıklarını duymasam da,çektiği sıkıntıları acıları göremesem de,yüzüne yakışan gülmelerinin ne kadar değerli olduğunu hissedebiliyorum.

Güler hanımı yıllar öncesinden tanıyorum.
İzlenimlerim tüm anlattığım özelliklerin fazlası var,negatif yönünü ben hiç görmedim.İnsanlık yönünden hiç değişmeyen,kendini hep güzelliklerle geliştiren nadide güzel insan O.
Eşi de takdire değer topluma örnek bir eş.

Güler hanım...
İnşallah dileklerin kabul olur,değerli eşinle,sevdiklerinle daha nice sağlıklı güzel yıllar geçirmenizi dilerim Allah'tan.
Hasta olan herkese Allah'tan acil şifalar diliyorum.
Her şey bizler için.

Hepimizin de ne zaman,nerede,nasıl,ne kadar olacağını bilmediğimiz çok kısa diyebildiğim,sayılı ömrümüzün,her anının,herkesin,her şeyin kıymetini,değerini,önemini bilmeliyiz.
Sevdiklerimizle hayatı severek,kırmadan,incitmeden,empatiyle,hassasiyetle güzel yaşayabilirsek hayat yolunda önümüze çıkacak her türlü engelleri sıkıntıları sevdiklerimizle aşıp göğüslersek,iyi kötü günlerimizi paylaşırsak eşle,akrabayla,dostla,arkadaşla,çevremizle...

Ne mutlu herkese!

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ
( Sevgili Güler Hanımın Seslenişi başlıklı yazı Ayışığı tarafından 12.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu