Hilâl mevsiminde dolunay yüklenmek zorunda kalan yürek ilk ay tutulmasında paramparça olur.(2014)



Kalıcı bir “kültür atlası “ oluşturamayan toplumların coğrafi atlaslarda yer almalarının bir önemi yoktur.(2014)



Şiir gündemden düşerse darağacı kurulur imgelere.Herkes sürü oluverir,vagonlar eklenir trenlere.(2014)



Karanlık yağmura küserse aydınlık yetiştiremez gece.(2014)



Bâkî olanı bilen yürekler sâkin bir deniz gibidir.Hem kendine hem başkalarına asla zarar vermez.(2014)



Mehtabın teklediğini gören yakamozlar, dalkavuklukta sınır tanımayarak ,titretecek yürek avına çıkarlar.(2014)



Aydınlık havuzunu doldurmaya çalışan küçücük yıldızlar ışığı sönmüş koca koca gezegenlerden daha değerlidir.(2014)



Elini tutacak bir el kalmadıysa ölen bir dostunun resmini çiz caddelere.Bir gölge sıcaklığı hissedersin yüreğinde.(2014)



Kem bir nazarın iki füze rampası vardır.Rampaları yöneten ise sevgilinin yüreğindeki “dâr”dır.(2014)



Bekleme”nin ayak sesleri desibel rekorları kırdığında mâvi yıldızların jâlesi sele karışır.(2014)


Dursun Tiftik


( Yansımalar-13 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 10.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.