Değerli arkadaşlarım, 
(( SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL ))

Zaman su gibi akıp gidiyor. 
ailem kadar yakın, kan kam kadar samimi, 
dostum gibi fedakar, kardeşim gibi sağlam, 
öğretmenim kadar saygıyı hak eden..

Bu insan hayatımda sizlerin dolduramayacağı başka bir boşluğu doldurdu..
Bu insan 28 yılı geride bırakan bana umut olmayı, hayatı farklı yaşamayı öğretti..
Bu insan sevmeyi farklı bakışla öğretti... Sadakati, neşeyi, acıyı paylaşmayı öğretti...

Hastalığımda ve sağlığımda daima beni bende daha çok sevdi ve saydı..
Başucumda ayrılmadı , rahatsızlığımda,bana kol kanat oldu…
Bu insan sevgilim oldu....

İşte şimdi bende ona diyorum ki; ey sevgilim
Bu anlamlı günde senin yanında olacağıma,                                                                                                                        sana sadık ve bağlı kalacağıma, sevdiğin sürece seveceğime and olsun...

And olsun seni hep seveceğime.....
Aramıza, kalbime hoş geldin.. .

SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN NİCE YILLARA
( Sevgiler Gününe Özel başlıklı yazı istanbul79 tarafından 2/14/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.