Oldu bitti hep abes gelmiştir bana.. Hani; şu iki de bir neymiş efendim bilmem ne günü teraneleri aldatmacaları var ya !!
                 
                   "Anneler Günü"; anneler için ilan edildi madem; haksızlık olmasın babalara diye alın size " Babalar Günü " ... Ve daha malum bir yığınla günler !!!!!                                  
                  
                    Bu günde buyrun " SEVGİLİLER GÜNÜ!!"... Hepten hikaye..Masal... Dışardakileri ithal edip; topluma monte etmek bizimkisi..
                  
                    Her montaja; tarihsel hikayeler litaratürlerde..İyi de; yunan mitalojilerindeki Eros,Meros, Zeüs,Meüs.. Falan Papaz Valentin, mapaz Malentin !!! Bizim toplumumuzun kültürü ile ne alaka !! Hani Kerem-Aslı, Ferhat-Şirin ve Leyla ile Mecnun olsa bir nebze olsa rahatlayacak içim..
                    
                    Belli bir düzenin tüketime özendirmesi.. Bakınız ne zamandır indirim ve cafcaflı reklam afişleri ile dolu vitrinler; her taraf.. TV de o reklamlarsa çekilir gibi değiller.. İndirim aldatmacası ile bindirme üzerine bindirmeler.. Piyasa canlandırmaca..Ve kutsal duyguları maddiyata,alışverişlere dönüştürme; asl olan duyguları dumura uğratma..
                                 
                   Şayet böyle abes günleri ithal edip; yılın bir gününe yapıştırırsanız ;normaldir bu hengameler !'!. Ne yapsınlar fırsat bu !!! Sevgili denilenler birbirlerine hediyeler alacaklardır metazori. Vur etikete !!! Al bir gün canlansın piyasa !!! Ya bu sevgililer günü yerine bütün yıl SEVGİLER GÜNÜ olsada; yıl boyunca sevgide yüzülse; daha çok canlanmaca olmaz mı yani !!!
                                  
                   Hayatımıza iyiden iyiye girmiş bu tür aldatmaca günlerin; o günlerde bu sıfatları taşımayanlarda ne kadar çok ruhsal yıpranmalara ve bölünmelere  sebebiyet vermektedir diye düşünmek gerekir bence.. Sevgili olmayanlar !!! Veya sırf bu günü geçiştirmek boynu bükük kalmamak adına bulunan geçici ısmarlama sevgililer vah be vah !!!
                   
                  Yürüyorum yolda.. Maşallah çoğunun elinde telefon..Ve bir o kadarı da "Aşkım" diyor karşı tarafa ,duyuyorum..Allah Allah !!! Sanki konuşulanların hepsinin adı AŞKIM...
                    Aşkım aşağı ,aşkım yukarı..Ne kadar entrasan ve tuhaf,dikkat çekici.. .Yapmayın !!! Bayanlar,baylar.;. yapmayın.!!. Bu kadar ucuza gitmesin bu üç harf.. O kadar basit ve ucuz mu yaaa..? 
                   Aşkım.!!.Daha dün bir ,bugün iki gün olmuş; birbirinize merhaba diyeli,tanışalı şu veya bu şekilde…hepsi birer çay içmişsinizdir, yaş pasta bir dilim belki yanında...O kadar!!..Ama hitap "Aşkım!"..Birde o ara yanımdan geçen hanımefendi'nin süslü köpeğine " aşkım " diye hitabı yok mu !!!
                
                
                   Gelin önce sevgiyi saygıyı öğrenelim.. Önce sevgiyle ,minnetle ,şükranla dolsun yürekler.. Tavırlara,ilişkilere her güne dökülsün,yayılsın bu günlerde yaşanmak,yaşatılmak istenen duygular,hasletler,saygılar,anmalar; ilan edilen bir güne münhasır olmasın ziyaretler... Bu gün değil ; yaşantımız boyu baki kalsınlar… Ne dersiniz ?
                   
                   Gelin kaldıralım şu " SEVGİLİLER GÜNÜ !!" tantana ve aldatmacasını.. Ve koyalım adını " SEVGİLER GÜNLERİ !! " ..
                  
                    Bir güne değil ,bütün ömre dağıtalım, yaşayıp yaşatalım sevgimizi ve sevgilimizi !!!
( Sevgililer Mi Sevgiler Günümü Olsun başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 14.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.