BU DEFA SIRA BENDE

                                                                  

 

       Yazımın başlığı “Bu defa Sıra Bende” olunca değerli dostlarım ve saygıdeğer okuyucularım acaba bu ne sırasıymış diyerek düşünecekler mi? Düşünmeye hiç gerek yoktur.  “Hekimi” mahlasıyla şiir yazan  Dr. Ahmet Çevik, önce kendi bağ evinde bir kelle paça  günü başlattı. Daha sonra Mehmet Kara kendi iş yeri olan “Zemge Yalınevi”inde devamını sağladı.  Daha sonra Mehmet Türken, Yard.  Doç. Dr. Mehmet Yılmaz,  ziyafet verdi. Önümüzdeki 26 Ocak 2014 Pazar günü saat 15.30 ziyafet benden olacak.

       Bu toplantıya Gaziantep’te  yayınlanan Kumru Dergisinden, kısa  adı GASED olan, Gaziantep Kültür Sanat Ve Edebiyat  Derneği’nden, Gaziantep İlesam  Şubesinden ve Zemge Yayınları mensuplarından arkadaşlar katılıyor. Doğrusunu söylemek gerekirse, Bu “ZEMGE YAYINEVİ” nin bir etkinliğidir. Ev sahipliğini kendi yerinde Mehmet KARA yapıyor.

       Toplantıya iştirak edenlerden bazılarını sayacak olursam, Ev sahibi Mehmet Kara,  Av. Abdulhadi Bay, Av. Hayri Girişken, Dr. Ahmet Çevik, Ahmet Ayaz,  Yard. Doç. Dr. Mehmet Yılmaz, Mehmet Erdal Kaya, Resul Köylü, Metin Mertyürek, Celal Şenocak, Ümit Can İlhan, Mehmet Karakaş, Mehmet Beşlioğlu, Muhittin Arar, Mehmet Türkan,  Bülent Ağcabay, Hüseyin Beyaz, gibi dostlarla,  bazen edebiyat sohbetleri, bazen canlı müzik ve  Barak Türküleriyle program süslenmektedir. Her iki haftada bir yapılıp geleneksel kelle gününe dönüştürdüğümüz bu günü şair, yazar, ressam ve sanatseverlere duyuruyorum. Yukarıda  da dediğim gibi, 26 Ocak 2014 günü saat 15.30 da “GELENEKSEL KELLE GÜNÜNE” bekliyoruz. Sevgili dostlarım, şimdiden hazır olun, unutmayın diyorum.  Ama, keşke Mustafa CEYLAN, Sabit İNCE, Ali ATAR, Abidin GÜNEYLİ, Ahmet OTMAN, Bekir ALİM, Baki YILDIRIM, Fikret OĞUZTÜRK, Süleyman KARACABEY, Mansur EKMEKÇİ,  Değerli Hocam Ertuğrul KARAKOÇ, kısacası bütün dostlarımda bu geleneksel kelle gününde davetlim olsalardı diyorum. Adını unuttuklarım lütfen beni bağışlasınlar.


Ahmet AYAZ

( Bu Defa Sıra Bende başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 17.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.